Firkantbar Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Men jeg har beklageligvis rota bort cd'en...da gjør jeg hva?? 8819437[/snapback] Da kan du låne cden av meg etterpå 8819447[/snapback] Det skal vel følge med en windows cd når man kjøper ferdig installert fra dell? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Oprettings cd ja.. 8819472[/snapback] fant en blå dell cd som det står "drivers and utilities" på... "For reinstalling Dell Inspiron and XPS System Software" hva gjør jeg med denne?? Lenke til kommentar
k0n Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Oprettings cd ja.. 8819472[/snapback] fant en blå dell cd som det står "drivers and utilities" på... "For reinstalling Dell Inspiron and XPS System Software" hva gjør jeg med denne?? 8819482[/snapback] Drivers and utilities behøver ikke nødvendigvis inneholde Gjenopprettingsdata for Windows, men heller "Drivers and utilities" (som sagt). På noen datamaskiner(bl.a HP, Fujitsu, Dell), så kan gjenopprettings-greia være på en egen partisjon, og må bootes ved hjelp av en knappe-kombinasjon i oppstarten, noen ganger i POST (bios). Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 SVChost.exe er en windows system fil, mens fila SVhost.exe er den farlige fila du snakker om. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Mulig forslaget allerede er gitt, men.. Kjør en systemgjenoppretting til et tidspunkt før denne sletting. Gjør det gjerne fra Sikker modus: Tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. Velg å gjenopprette pc'n til et tidligere tidspunkt Velg deretter en dato der ting og tang virket ok. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Mulig forslaget allerede er gitt, men.. Kjør en systemgjenoppretting til et tidspunkt før denne sletting. Gjør det gjerne fra Sikker modus: Tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. Velg å gjenopprette pc'n til et tidligere tidspunkt Velg deretter en dato der ting og tang virket ok. 8821045[/snapback] Jeg gjennoppretta først, og når det ikke funka, så posta jeg her... Men... Nå gar det finfint!! fant install cd'en til Windows, og installerte på nytt!! Funka fint!! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Skulle akkurat til å foreslå systemgjenoppretting, for de er faktisk en genial sak. Trodde ikke det skulle funke når jeg hadde fucka up som verst, men joda Uansett, angående denne her filen. Den er en viktig fil for Windows, men den kan infiseres av virus ganske enkelt. Ikke at jeg vet noe om det .. Hadde en gang et slikt program som skulle lage en slags trojan. Skulle ikke bruke den vondt mot noen altså, bare for gøy. Så jeg laga en server som jeg starta på min egen PC. Hadde haket av for å infisere registeret, explorer og svchost.exe. Du kan si at den Windowsen gikk til helvete etter antivirusen fikk snusen i det. Endret 10. juni 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå