Firkantbar Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg skulle rydde opp litt på pc'en før lanet nå i helga, og så endte jeg opp på en side som fortalte meg at svchost var et virus eller en trijaner som måtte bort umiddelbat! jeg gjorde jo som det sto, og senere fant jeg ut at det var en viktig driver til windows jeg nettop hadde fjernet, og at pc'en gikk tregere, og at det ikke går ann at det er to påloggede samtidig på pc'en! hva skal jeg gjøre? Trenger svar litt fort, for lanet børjar om to timer! HELP! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg har også hørt det samme, og har fjernet svchost.exe flere ganger, uten problemer, jeg har optill flere av de kjørende momentant.. Virus eller bare opspinn? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Jeg har 5-6 svhost.exe prosesser hele tiden ikke bra ? [edit: .exe] Endret 9. juni 2007 av BrightSide Lenke til kommentar
k0n Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Noen leser litt feil, "svchost.exe" skal være trygg. Det finnes derimot noen som heter "svchost", "svchost.com", "scvhost.exe" og kan være farlige Endret 9. juni 2007 av k0n Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Description:svchost.exe is a system process belonging to the Microsoft Windows Operating System which handles processes executed from DLLs. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ok. Fjernet du den fra tasklisten, eller slettet du den fra system32-katalogen? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 oj, dette er nokk en liten vekker for meg.. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Description:svchost.exe is a system process belonging to the Microsoft Windows Operating System which handles processes executed from DLLs. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated. 8819317[/snapback] Jeg fjernet den med ccleaner... Jeg fjerna noen andre og, som jeg ikke husker hva heter, men trodde ikke de var så farlige! Jeg får for det første ikke opp oppstartsskjermen, der hvor man kan velge bruker med bilde og sånn... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kan hende du må re-instalere Windows før det blir noe gaming på deg.. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Description:svchost.exe is a system process belonging to the Microsoft Windows Operating System which handles processes executed from DLLs. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated. 8819317[/snapback] Jeg fjernet den med ccleaner... Jeg fjerna noen andre og, som jeg ikke husker hva heter, men trodde ikke de var så farlige! Jeg får for det første ikke opp oppstartsskjermen, der hvor man kan velge bruker med bilde og sånn... 8819344[/snapback] KØDD MED MEG!! Det finnes ingen Gud! gaaah!! hva gjør jeg da a?? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Kan hende du må re-instalere Windows før det blir noe gaming på deg.. Nei. Sett inn windows-cd og start repair-console. Skriv følgende: cd X:\I386 Expand svchost.ex_ C:\windows\system32 exit X=cd/dvd-rom C=OS Endret 9. juni 2007 av Vizla Lenke til kommentar
k0n Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har du prøvd å kjøre i sikkermodus? Eller prøvd å velge "Siste fungerende stand..." (ett eller anna, husker ikke helt hva som står der) Dette kan du gjøre ved å trykke F8 under oppstart av windows Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Akkurat det pleier å funke for meg.. De gangene serveren slår seg vrang.. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Kan hende du må re-instalere Windows før det blir noe gaming på deg.. Nei. Sett inn windows-cd og start repair-console. Skriv følgende: cd X:\I386 Expand svchost.ex_ C:\windows\system32 exit X=cd/dvd-rom C=OS 8819364[/snapback] prøvd å gå til siste gjennopprettingssted, men det funka ikke.. skal teste sikkermodus, men hva skal jeg gjøre når jeg har fått den i sikkermodus?? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det kan jo ordne seg når du kommer i sikkermodus, kan det ikke? Snakk pent Hagengutten, selv om det er vrient trenger du ikke understreke stresset med slike ord.. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Det kan jo ordne seg når du kommer i sikkermodus, kan det ikke? Snakk pent Hagengutten, selv om det er vrient trenger du ikke understreke stresset med slike ord.. 8819395[/snapback] Beklager... det var teit... *hyyysj - roe seg ned* Starter på nytt med sikker jeg da... Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 prøvd å gå til siste gjennopprettingssted, men det funka ikke.. Gjør det jeg skrev.. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Kan hende du må re-instalere Windows før det blir noe gaming på deg.. Nei. Sett inn windows-cd og start repair-console. Skriv følgende: cd X:\I386 Expand svchost.ex_ C:\windows\system32 exit X=cd/dvd-rom C=OS 8819364[/snapback] Men jeg har beklageligvis rota bort cd'en... da gjør jeg hva?? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Men jeg har beklageligvis rota bort cd'en...da gjør jeg hva?? 8819437[/snapback] Da kan du låne cden av meg etterpå Lenke til kommentar
k0n Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Går det ikke an å sende en kopi av svchost (eller går dette i strid med lisensen til windows) Noen ganger kan det ligge en kopi av svchost på systemet. (Hvis du kom deg inn i Sikkermodus) Prøv å søke etter denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå