Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva tror dere?

Jeg har brukt mye tid på å få til disse resultatene, jeg kjører orginal kjøling på GF4 kortet. Swiftec 462+ på cpu. MSI orginal kjøler på chip (m vifte)

Tempene mine er svert lave skal en tro sisoft sandra 2003;

CPU idle: 32

Chip: 21

 

Bruker 2x220V vifter; en i front (inn) og en på toppen (ut)

60mm (ut) under psu på bakplaten

 

Enermax Whisper 431W

 

Rommet er kaldt (15-17c)

 

(se sign for specs)

 

Jeg kan ikke klokke lengre (stabilt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bittelitt lenger kan du kanskje komme, men jeg synes du har fått et bra resultat der. Har sett på hjemmesidene til disse 3dmark klubbene, hvor poenget er å få mest mulig poeng. Dem kjører bare visse tester, noe som visstnok skal gi mer poeng enn visst du kjører alle. Dette er jo egentlig ganske dumt, men visst du liker å skryte, kan du kanskje prøve det :)

Lenke til kommentar

Om en utelater enkelte tester kan systemet være ustabilt samt at en ikke nodvendighvis ser pixelfeil før i siste test, så jeg holder meg til alle testene da jeg også vil ha et stabilt system... :-?

 

Skryte vil jeg gjøre om jeg kommer over 14000

 

-> AV DERE SOM HAR HJULPET MEG DIT :wink:

Lenke til kommentar
Om en utelater enkelte tester kan systemet være ustabilt samt at en ikke nodvendighvis ser pixelfeil før i siste test, så jeg holder meg til alle testene da jeg også vil ha et stabilt system... :-?  

 

 

Det er jo det de "store" gutta gjør. Maskinene er klokka til max, og dem kjører bare noen tester slik at de får et resultat. Om maskinene hadde klikka i test nr 7 bryr dem seg ikke så mye om. Om dette er rett måte å teste ut maskinen på kan jo diskuteres, selv synes jeg det er helt på tryne. Men er du fornøyd med skjermkortet ? Mitt er på vei i posten ser du :)

Lenke til kommentar
Det beste kjøpet jeg noensinne har gjort :D

 

Om du har kjøpt Turbo utgaven så kommer du trolig lengre, har sett folk komme til 350/750 med standardkjøling med POV GF4TI4200XP Turbo :o

 

Wow! Finnes det en turbo utgave ? Står ikke noe om det så vidt jeg vet, kjøpte fra mamoz.no

Prisen ligger på 18-1900. Finnes også en SE utgave med 64mb, den ligger på 1400. Det som er så kipt er at få butikker har kortet inne.

Lenke til kommentar

Jeg har ihvertfall sett at det finnes en turbo utgave, enkelte har snakket om det her på forumet. Ellers er det et annet kort som er verd å ta en titt på -> Albaron GF4 TI4200P-Turbo (det er det samme som POV GF4 TI4200XP turbo). Fås hos databutikken.com

 

Om jeg ikke husker feil er det litt billigere enn POV

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...