Coffey Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Leiter etter et program som du kan ta screenshots med en spesifikk tast, og de da lagres i en mappe jeg har valgt ut. Tenker IKKE på Fraps! Endret 9. juni 2007 av latter17 Lenke til kommentar
k0n Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Prøv denne http://www.wisdom-soft.com/products/screenhunter.htm Har ikke prøvd den selv, men det ser ut til at man trenger å registrere seg før man kan bruke den. Ser gratis ut for "gratisversjonen". Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 SnagIt er et bra program som gjør akkurat det du ønsker (og enda mer), men det koster. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Purrint, enklere program finner du ikke. Sempron Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 SnagIt er et bra program som gjør akkurat det du ønsker (og enda mer), men det koster. 8819443[/snapback] nei faen heller. snagit hold deg unna det. bruk fraps snagit med mine erfaringer: har en Intel pentium D CPU på 2.8 ghz core duo og 4 gb ram. og jeg brukte det før når jeg ikke vist om noe annet. (altså snaggit) så filma jeg når jeg spilla så tok snagit 80 % av cpuen. så det laga i spillet. så nei bruk noe annet. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Selv bruker jeg Gadwin PrintScreen, og har ingen problemer med å anbefale det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 ScreenHunter var best! Den gratise (stavas det sånn?) versjonen var best! Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Leiter etter et program som du kan ta screenshots med en spesifikk tast, og de da lagres i en mappe jeg har valgt ut. Tenker IKKE på Fraps! 8819291[/snapback] selv bruker jeg ofte en av funksjonstastene, de er ofte default i mange spill for screens. feks cs = f5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå