Vizla Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Noen som kjenner til en type lommelykt ved navn Shirefire eller lignende ? Usikker på navnet. Det er en meget sterk lommelykt som koster mellom 300-1,000kr. Ble anbefalt den av en kar på jobben, men usikker på navnet så klarer ikke grave frem noen steder som selger dette Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 MagLighte, Kanskje? Sempron. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg vil tippe det er SureFire det er snakk om http://www.surefire.com/ Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Ahhh, takker så mye MrLee! Sempron: Nei, maglight kommer ikke i nærheten av disse mtp. lysstyrke, hvertfall ikke slik jeg har erfart Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ahhh, takker så mye MrLee! Sempron: Nei, maglight kommer ikke i nærheten av disse mtp. lysstyrke, hvertfall ikke slik jeg har erfart 8821060[/snapback] Håper at den ikke bruker så mye strøm som MagLighte òg Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Den jeg spesifikt titter på, G3-BK: Max Output: 105/200 lumensWith optional ultra high-output lamp Runtime: 60/20 minutes With optional ultra high-output lamp Var litt redd for prisen på batterier ( denne bruker 3x 123A lithium ), men 12 stykk koster 120 kroner, noe jeg ikke vil kalle grusomt PS: Dette er ikke akuratt en lommelykt til å bruke når man skal på utedoen på hytta, finnes andre lykter som er bedre egnet til slik bruk Endret 9. juni 2007 av Vizla Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hjemmelaget versjon: $10 Police Flashlight Hack Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Surefire er verstinglykten, og var iallefall klarert for bruk i eksplosjonsfarlige rom, noe Maglite ikke er/var. I forhold til størrelse er disse mye bedre enn Maglite, selv om Maglite ikke akkurat er mikke mus det heller. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Noe tips til billigste stedet i Norge ? Eventuelt et sted i utlandet det kan bestilles uten å måtte betale i dyre dommer for å få det inn i landet ? ( G3 er modellen som for øyeblikket frister mest ) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 NMF kan kanskje ha noe? Kan jo sjekke ebay om det er noen der. Vet enkelte trikser med verdien på pakkene for å slippe å betale .mva på 25%. Lenke til kommentar
valiant50 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Norsk Forsvarsmateriell, holder til i Ski, er offisiell importør, og prisene er ikke høyere enn jeg har sett i de butikkene som har hatt Surefire i sortimentet før: http://www.nfm.no Og du kan jo kjøpe en oppladbar? Dersom batteriprisen skremmer (20.- kroner stykket er laveste jeg har fått her i Norge). Jeg har også en Surefire L7 som jeg kan tenke meg å selge, skulle du være interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå