eivindbirkeland Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg vurderer å kjøpe ny CPU, nytt hovedkort (+ evt. ram) og nytt skjermkort. Hvilke hovedkort er gode til P4? Her tenker jeg på kvaliteten... Jeg har i utgangspunktet ikke spesielle krav, men - Audio klarer jeg meg uten - LAN kunne være fint - RAID kunne være fint, men langt fra nødvendig På forhånd takk for tips. Eivind. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Lyd er det ganske vanskelig å komme utenom, siden de fleste hovedkort leveres med lyd. Dette skal vell fungere greit Asus P4PE/L/GD Asus levere som kjent stabile og raske kort, et sikkert valg Msi sitt max2 kort og er bra, de fleste kjente merkene leverer gode 845pe kort. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Lyd er det ganske vanskelig å komme utenom, siden de fleste hovedkort leveres med lyd. Dette skal vell fungere greit Asus P4PE/L/GD Asus levere som kjent stabile og raske kort, et sikkert valg Msi sitt max2 kort og er bra, de fleste kjente merkene leverer gode 845pe kort. Støtter den anbefalingen av Asus P4PE/L/GD Ellers så kan EPoX EP-4PEA+ være et meget bra alternativ. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hva med Asus P4G8X/DELUXE/GD Hovedkort S478 eller MSI GNB MAX-FISR Mainboard S478/533mhz Lenke til kommentar
run Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Asus P4G8X/DELUXE er vel det grommeste blandt Asus-kortene, - som jeg holder meg til. Med Dual DDR får du en helt overlegen minneytelse, - og kortet er overklokkingsvillig og har det du trenger. Tror jeg ... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hva med Asus P4G8X/DELUXE/GD Hovedkort S478 eller MSI GNB MAX-FISR Mainboard S478/533mhz Msi sitt nye kort koster ca 2400, litt mye å betale synes nå jeg, iallefall når det finnes like gode alternativer. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Hjelpe meg... Her kan man ikke ta seg en tur ut for å få en matbit uten at spørsmålet flommer over med svar... :wink: Jeg hadde en plan på å slippe billigst mulig fra dette (først og fremst siden jeg allerede har en ok maskin som fungerer), så jeg kikker nok litt mer på ASUS-kortet. Mange takk for rådene. Eivind. Lenke til kommentar
Julepils Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Var di nyeste Asus og MSI kortene jeg måtte velge over også men valgte Asus, var flest som støttet til den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå