Gå til innhold

[løst]Første gang på fylla!

Markusll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for og være frekk, men skall det være slik att forumet blir brukt av smågutter som ønsker å skryte av att de drakk seg full?

Selv om jeg er en smågutt selv, er dette helt meningsløst, det er morro å feste, å drikking hører med.. Men man trenger ikke skryte slik..

Hvis du var skikkelig full beviser jo det bare att du ikke har kontrol på hva du driver med på, å da begir du deg ut på en litt smal sti..

Vill bare si at dette er fra den wannabe voksen Sigggen, ikke fra den vanlige..

Er ikke så kjip til vanlig ;)

Endret av Sigggen
Lenke til kommentar
Ikke for og være frekk, men skall det være slik att forumet blir brukt av smågutter som ønsker å skryte av att de drakk seg full?

Selv om jeg er en smågutt selv, er dette helt meningsløst, det er morro å feste, å drikking hører med.. Men man trenger ikke skryte slik..

Hvis du var skikkelig full beviser jo det bare att du ikke har kontrol på hva du driver med på, å da begir du deg ut på en litt smal sti..

Vill bare si at dette er fra den wannabe voksen Sigggen, ikke fra den vanlige..

Er ikke så kjip til vanlig ;)

8819782[/snapback]

15 år og første gang på fylla, noe å juble over egentli?

8823233[/snapback]

Det er vel kanskje litt spesielt siden alle snakker om det, men en vet ikke åssen det er. Kanskje det er litt teit å "skryte" av det, men hva gjør nå det? Mange som skryter av så mye annet dumt at trådstarter skal få lov til det

Lenke til kommentar
Å skryte av å bryte en norsk lov er vel litt drøyt? Greit at folk skryter av mye rart, men har ikke sett noen som har skryti av å bryte loven ...?

Syns denne burde låses.

8826367[/snapback]

Hvordan har han brutt loven?

Han kan ikke bli straffet for at noen andre har kjøpt drikke, og gitt det til han.

Du kan drikke så mye alkohol som du bare orker når du er under 18.

Men en som er over 18. kan ikke gi alkohol til mindreårige.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Å skryte av å bryte en norsk lov er vel litt drøyt? Greit at folk skryter av mye rart, men har ikke sett noen som har skryti av å bryte loven ...?

Syns denne burde låses.

8826367[/snapback]

Først må jeg vel gratulere trådstarter med å ha nådd en grense. Så vil jeg tipse Mr.Norbits om å lese artikkelen med Erling Havnå på dagbladet.no i dag. Den er rimelig breial, og tipper over i det sinnsvake når det gjelder "skryt". :D

Lenke til kommentar

Heh, nå har jeg sett det også. Er vel ikke noe så "stort" å være på fylla at det må postes -- jeg har i alle fall ikke sett andre som har hatt et så stort behov for å få det frem her på forumet at de har konsumert alkohol i større mengder. Det viser vel bare at å være på fylla handler like mye om en sosial norm eller forventning som å faktisk drikke fordi det er godt og for å ha det gøy med venner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...