Juden Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Her kan diskutere filmen som snart skal komme? hva skal den hete og hvem skal spille Freddie? Endret 9. juni 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Litt unødvendig tråd, med tanke på at dette prosjektet er helt i startfasen, og at du kommer med fint lite informasjon i første post. Uansett ... det er vel Johnny Depp som i følge ryktene er den heteste kandidaten til å spille Freddie. Hvis de som eventuelt lager filmen ender opp med en suksess à la Walk the Line, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Litt mer info: Det skal lages film om avdøde Freddie Mercury, og noen mener Johnny Depp bør innta rollen som rockeikon. Det var Queen-gitarist Bryan May som fortale om planene. Bandets legendariske frontfigur skulle bli film, men hvem som skulle spille Freddie Mercury var ikke bestemt. Ryktene forteller nå at Johnny Depp ligger an til å bli skuespilleren som får æren av å tolke legenden på lerretet, skriver FilmListen.no. Gitaristen i bandet vil ikke så særlig mye i sakens anledning. - Diskusjoner er på et tidlig stadium. Jeg vet ikke hvor denne saken kom fra, men jeg tror noen i media, som vanlig, har følt seg frem. - Hvem bryr seg vel om sannheten i disse dager? Opplagt ikke tabloidpressen, fortsetter han. Bryan May mener allikevel Johnny Depp er en fantastisk skuespiller og en verdig kopi av Freddie på lerretet. Innspillingen av biografien skal etter planen starte neste år, under Robert De Niros produksjonsselskap Tribeca Productions. Filmen vil fokusere på Mercurys liv, fra han ble født på Zanzibar i 1946 til han døde av AIDS 45 år gammel i 1991. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 håper på en bra film, vanligvis driter jeg i slike biografi filmer, men denne vil jeg se, Queen er favoritt bandet mitt. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Håper de legger mye vekt på musikken, og kanskje mindre på "tabloid-sakene".. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har vi flaks så kommer det til å dreie seg om musikken, men sitter med en følse av at dette kommer til å bli et homse-epos ut av en annen verden... Men det er jo lov å håpe at det kanskje blir like bra som Walk the Line og Ray... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå