Gå til innhold

Grafikkort til bærebare ?

Anbefalte innlegg

Har en Fcs pc her 1546, har skrutt opp hele pc sett litt inni selve pc!

Det jeg luere på hvor kan jeg kjøpe grafikort henn ? Siden grafikorte i 1546 er ikke lodda fast! så tenke jeg skulle bytte den ut med et 7900 eller no !

Så noen som veit om hvor man kan kjøpe grafikort til bærebare pc ? (nettebutikker )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal du bytte det kortet? Det er da mer en bra nok i fra før ( hvis du har  x-1800 da).

Er nesten  ingen forskjeld på 7900 gs og x-1800

8819691[/snapback]

Okei, men tenke liksom på 7900 eller kanskje et 8600 kort :p

Så ingen som veit om en burikk som selger sånn ting ?

Lenke til kommentar

Uten og være alt for grisesikker tørr jeg nesten og påstå at du ikke får kjøpt bærbare skjermkort for egen montering, hvertfall ikke hos de mest kjente leverandører da bærbare i utgangspunkt skal sendes inn til levrandør for oppgraderinger noe som også er svindyrt!

Lenke til kommentar
Uten og være alt for grisesikker tørr jeg nesten og påstå at du ikke får kjøpt bærbare skjermkort for egen montering, hvertfall ikke hos de mest kjente leverandører da bærbare i utgangspunkt skal sendes inn til levrandør for oppgraderinger noe som også er svindyrt!

8821449[/snapback]

Okei husker at Netshop hadde et 7800 kort til bærebare , men har ikke noe sånn kort nå lenger gitt =\

Lenke til kommentar
På endel dell-modeller kan du bytte grafikkort, men hos andre produsenter er dette sjelden.

8825128[/snapback]

Jamen nå tenker jeg bytte selv da ;P Siden grafikorte ikke er lodda fast =P Men men

8826292[/snapback]

Problemet er å finne moduler som passer i akkurat din bærbare, de er nesten alltid spesiellaget slik at du ikke får kortet til å sitte i din maskin. At de solgte 7800go GTX på netshop hjelper ingenting da dette kortet var laget for netshop sin clevo-bærbare og vil ikke passe i din pc med 99% sannsynlighet.

Lenke til kommentar
Uansett er det kortet du har en av de to beste kortene anyway. 8600M gt er dårligere enn ditt kort

8826376[/snapback]

Okei, men tenke på litt sener sånn i tid jeg ! litt kjipt måte kjøpe helt ny bærebare liksom! vist dere skjønner tanke gangen min ?

Lenke til kommentar

Vil tro at den dagen ditt skjermkort ikke lenger er bra nok så vil trolig det samme gjelde CPU, minne og andre deler i maskinen, og det vil da ha lite for seg å oppgradere da det vil være andre flaskehalser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...