Gå til innhold

Nvidia FX er i butikkene om to uker!!

Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, la oss håpe det tar litt lengre tid da.

Litt kjipers med 250 bleike nakne nerder løpende gjennom gatene *grøss* :roll:

250? tror du virkelig noen tørr og bli med meg?

Er ikke snakk om noen tørr eller ikke, hvem tror du er så lankt ned at de sprinnger netto? Ikke eg ivartfall. Er helt normale eg og ville nå ikke gjort det for et dumt skjermkort?

Lenke til kommentar

Grunnen til at Gef har klokket ned minne er at MSI 648 max ikke støtter 400mhz minne, og ikke for å kjøre det mer aggresivt. Han kan kjøre det like aggresivt som meg og jeg har noname pc2700 mens han har noname pc3200, merkelig at han ikke kan kjøre det mer aggresivt enn meg..

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg hva du vil fram til med *****, men en PC3200-brikke kan ofte kjøres mer aggressivt enn en tilsvarende PC2700-brikke i PC2700-hastighet.

Rart at jeg ikke kan det da...kjørte rammen på 333MHz med Ultra og MA1T, det samme gjorde C0bra. Hos han gikk det bedre enn hos meg...hos han fikka han opp en feilmelding etter å ha spilt en stund, mens hos meg var det slik at pc'en reboota når jeg kom inn i windows...men nok om det,vi skal ikke diskutere ram her i denne topicen...er skal det snakkes om Geforce FX!

Lenke til kommentar
Det blir gøy å se ytelsen til GFFX i forhold til r9700p.. Men tviler på at jeg kommer til å kjøpe det.

Her er ivertfall noe: Jeg så på et forum at P4 3.06GHz får ca.26000 poeng med dette kortet, de sa ikke noe om at HT var på eller av...

Quake 3: FX 209 fps 9700: 147 fps

UT2003(Asbestos Flyby): FX 140 fps 9700: 119 fps

3DMark2001SE(Game 4-Nature): FX 41 fps 9700 45 fps

*****All tests run at 1600x1200, 32-bit color, 2xAA enabled

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...