spøkelse Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei En kamerat har tenkt å kjøpe seg en Volvo Tikk. Hvordan bil er egentlig dette? Finner ingen sånne på zett.no eller finn.no. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Søk på Volvo TIC da kommer det sikkert noen fram. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Søk på Volvo TIC da kommer det sikkert noen fram. 8818956[/snapback] Ja, nå skjønner jeg. TIC står for Turbo InterCooler, hvis det er flere som lurer. Greit med sånn forum som dette, så jeg slipper å dumme meg ut når vi gutta snakker bil. Lenke til kommentar
ladapower Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 ja ja da har jeg hørt tikk også trudde du mente volvo med tikking i ventila jeg men Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Søk på Volvo TIC da kommer det sikkert noen fram. 8818956[/snapback] Ja, nå skjønner jeg. TIC står for Turbo InterCooler, hvis det er flere som lurer. Greit med sånn forum som dette, så jeg slipper å dumme meg ut når vi gutta snakker bil. 8820930[/snapback] Dagens! Endret 10. juni 2007 av Daniel-G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå