Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?


Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

  1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

    • Ja
      324
    • Nei
      323


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er prinsipielt imot kollektiv avstraffelse. Hva skal det føre til for noe godt? At folk som ikke liker den får den stengt når de har en dårlig dag?

8870653[/snapback]

Når SO blir stengt har det to grunner: For det første for at vi skal få ro til å rydde opp. Det er ikke så enkelt i en tråd hvor ørten brukere har klart å kommentere en off topic post før vi har klart å slette den. Og nummer to at modereringen i seg selv ikke skal bli tema for de neste to sidene. Det roer rett og slett gemyttene en smule så tråden får kjølt seg litt ned.

 

Ja det blir i praksis kollektiv avstraffelse, og ja det er dumt, selv om det er effektivt. Men det kunne vært unngått om dere ikke matet trollene men istedet ignorerte og rapporterte dem.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg er i mot å stenge SO for godt. Jeg er ganske aktiv der så jeg er kanskje inhabil, MEN jeg har fremdeles tilgode å få en eneste warn. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg har lirt av meg masse piss jeg også, men jeg retter meg etter moderatorer så fort de sier noe. Det er ikke SÅ vanskelig å holde seg innenfor reglene. Ellers ville jeg hatt warn og sikkert ban jeg også.

SO fungerer som et fint sted for folk å bli kjent. Det er en fin chattetråd der man møter folk fra hele landet og jeg har fått flere bekjentskaper som jeg vil karakterisere som "venner". Noen har jeg møtt IRL, andre ikke.

 

Jeg kan søke trøst der når ting går meg imot, jeg kan dele ting som har skjedd som er bra.

Jeg er som dere sikkert skjønner veldig glad i SO. :)

Så min bønn går til brukerne. Prøv å være snillere så slipper vi at moderatorene skal bli lei oss. :) Unngå direkte personangrep og for guds skyld; Prøver du å være ironisk så legg til en smily. Da er det mye lettere å tolke det som ironi og ikke personangrep.

 

 

 

De som er på SO, er som oftest folk som egentlig ikke bruker forumet til annet enn generell chat. Jeg synest personlig at SO er en spamsamler, for uten SO vil disse brukerene finne andre plasser å fortelle om f.eks hva de gjør på.

 

 

Tror jeg da...  ;)

8837397[/snapback]

Tror du tar feil. Joda, det finnes nok de som BARE sitter i SO men de er nok i sterkt mindretall. Personlig så har jeg posta mer på forumet (den såkalt "seriøse" delen der man får postcount) etter at jeg begynte å henge i SO. :) Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg synes den bør bli stengt for godt. Ser at dere stenger den i hytt og pine. Det irriterer meg. Ikke skadeskyt den. Enten skal den leve eller så skal den dø, og la den dø i fred ikke pirk på den etterpå. Lag heller en ofisiell IRC-kanal de kan prate i, eller noe. Det blir så mye søppel i den tråden.

Lenke til kommentar

SO er på mange måter som en halvspist muffin på stuegulvet. Ved første øyekast så virker den ikke så aller verst, men når man kommer litt nærmere så ser man at den full av mugg og dritt. I tillegg så tiltrekker den seg kakkerlakker som senker verdien på leiligheten og får de koselige beboerne i naborommet til å flytte.

Lenke til kommentar

Uansett hvor ubrukelig og meningsløst SO er, så vil den aldri bli stengt for godt. Moderatorene/administratorene har rett og slett ikke ryggrad til å motstå hylekoret som vil følge. Det er bare en liten kjernegruppe som bruker SO, og jeg synes de kan bruke andre kanaler istedenfor.

Lenke til kommentar
SO er på mange måter som en halvspist muffin på stuegulvet. Ved første øyekast så virker den ikke så aller verst, men når man kommer litt nærmere så ser man at den full av mugg og dritt. I tillegg så tiltrekker den seg kakkerlakker som senker verdien på leiligheten og får de koselige beboerne i naborommet til å flytte.

8878165[/snapback]

Haha, tidenes oppsummering av SO :lol:

 

Steng driten, jfr kommentaren over.

Lenke til kommentar
Uansett hvor ubrukelig og meningsløst SO er, så vil den aldri bli stengt for godt. Moderatorene/administratorene har rett og slett ikke ryggrad til å motstå hylekoret som vil følge. Det er bare en liten kjernegruppe som bruker SO, og jeg synes de kan bruke andre kanaler istedenfor.

8879916[/snapback]

 

Kort og godt riktig.

Lenke til kommentar
Uansett hvor ubrukelig og meningsløst SO er, så vil den aldri bli stengt for godt. Moderatorene/administratorene har rett og slett ikke ryggrad til å motstå hylekoret som vil følge. Det er bare en liten kjernegruppe som bruker SO, og jeg synes de kan bruke andre kanaler istedenfor.

8879916[/snapback]

O'Realy? Try me then...
Lenke til kommentar
Uansett hvor ubrukelig og meningsløst SO er, så vil den aldri bli stengt for godt. Moderatorene/administratorene har rett og slett ikke ryggrad til å motstå hylekoret som vil følge. Det er bare en liten kjernegruppe som bruker SO, og jeg synes de kan bruke andre kanaler istedenfor.

8879916[/snapback]

O'Realy? Try me then...

8880832[/snapback]

hehe, flott om du tar på deg oppgaven ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...