Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?


Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

  1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

    • Ja
      324
    • Nei
      323


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å stenge hele diskusjon.no? Så kan vi se nøyaktig hvor avhengig vi er av forumet. 2000 nerder sitter ved PC-en med abstinenser og holder på å bli gale :!:
Så du tror at alle på forumet er "nerder" uten liv, som dør på seg hvis forumet er nede?

 

Velkommen til verden.

8836606[/snapback]

hmm med over 100000 medler om jeg ikke tar helt feil så er nok ikke 2000 alle på forumet :p

Lenke til kommentar
On-Topic: Noen som har sendt PM til en moderator og spurt om en poll? TWA sa vi skulle gjøre det, right?

8836631[/snapback]

Jo, det gjorde jeg. :cool:

 

Det vil si, ikke om en poll, det har jeg alt sagt dere ska få, men hva dere synes er fornuftige stemmealternativer...

 

Derimot har jeg ikke sagt at dere skal gjøre dette til en "Steng hele forumet, så skal vi se hvor glade folk blir"-tråd. Det holder med en som fremmer det argumentet. Så får vi heller se om de som ønsker tråden stengt kan argumentere med hvorfor, bortsett fra de ikke ser meningen med tråden. Det holder at vi gjør det, og at den meningen er den samme som brukerne i tråden ser. Det er ikke alltid like opplagt. ;)

 

Skal vi si nei til en tråd må det være av en god grunn. Det kan være fordi innholdet strider mot forumets målsetning eller retningslinjer, fordi vi alt har en lignende tråd eller fordi tråden er umulig å holde styr på. Sier vi ja til en tråd er det fordi brukere ønsker den og vi mener at den har en positiv funksjon som klart er viktigere enn eventuelle negative sider. Om denne er vanskelig å se for utenforstående er så sin sak. Vi har mange tråder som folk som ikke deltar i dem selv lurer på meningen med.

 

Skal dere argumentere for en stengning av SO uten at det faller for døve ører må dere argumentere for hvorfor tråden er negativ for forumet som sådan, og hvorfor forumet blir bedre uten, fra et kollektivt synspunkt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

De som er på SO, er som oftest folk som egentlig ikke bruker forumet til annet enn generell chat. Jeg synest personlig at SO er en spamsamler, for uten SO vil disse brukerene finne andre plasser å fortelle om f.eks hva de gjør på.

 

 

Tror jeg da... ;)

Endret av Sammy88
Lenke til kommentar
Delte meninger her ser jeg, selv blandt moderatorene..

8827483[/snapback]

 

 

Moderatorer er mennesker de også, og den dagen de erstattes av mennesker blir forum/nettbaserte kommunikasjonsmidler i det hele tatt - foruten 1on1, et veldig kjedelig sted.

 

Moderatorer er mennesker de også, og den dagen de erstattes av PROGRAMMER blir forum/nettbaserte kommunikasjonsmidler i det hele tatt - foruten 1on1, et veldig kjedelig sted.

 

 

 

Og nei, det er ikke et suck-up innlegg, så ikke gidd å flame e.l. er dere snille.

 

Nå litt mere OnTOpic; På et forum som andre steder, så trengs det et lite "blow out" hull for de som føler behov for det.. Hva er så skadelig med å ha det? Hvis dere missliker "kongene" vs "underståttene" så får man vel enten;

 

1: Overse tråden(e)

2: Satse på å bli en konge og dodge Moderatorene etter beste evne;)

 

 

Edit: "liten" leif på besøk, se egen quote over ;)

Edit2. leif-på leif. hrmpfs.

Endret av Christian Stenbakken
Lenke til kommentar
De som er på SO, er som oftest folk som egentlig ikke bruker forumet til annet enn generell chat. Jeg synest personlig at SO er en spamsamler, for uten SO vil disse brukerene finne andre plasser å fortelle om f.eks hva de gjør på.

 

 

Tror jeg da...  ;)

8837397[/snapback]

 

Da er jo SO en fin ting da. Den samler alt spam, og brukere her inne blir bedre kjent med hverandre, så slipper det å gå ut over alle gode, seriøse tråder der ute.

 

En eneste tråd til å få slippe seg løs i, må man jo få ha på et så stort forum.

Lenke til kommentar
De som er på SO, er som oftest folk som egentlig ikke bruker forumet til annet enn generell chat. Jeg synest personlig at SO er en spamsamler, for uten SO vil disse brukerene finne andre plasser å fortelle om f.eks hva de gjør på.

 

Tror jeg da...  ;)

8837397[/snapback]

Nåja, jeg registrerte meg noen måneder etter deg, og har over tusen tellende innlegg mer enn deg. ;)

 

Postcounten på de fleste der er ganske høy. Politikk og samfunn "lider" for min bruk av SO, men det spørs om det er noe savn.

Lenke til kommentar

Og der var tråden stengt for opprydning (igjen). Blir ikke dere moderatorer litt leie av dette nå? Har sett den blitt stengt og gjenåpnet haugevis av ganger den siste tida nå. Syns dere burde stenge den en stund for å vise at brukerne ikke kan være sånn. Dere sier jo selv at SO er et privilegium, og etter min mening har brukerne brukt opp sin sjanse for lengst. :no:

Lenke til kommentar
Og der var tråden stengt for opprydning (igjen). Blir ikke dere moderatorer litt leie av dette nå? Har sett den blitt stengt og gjenåpnet haugevis av ganger den siste tida nå. Syns dere burde stenge den en stund for å vise at brukerne ikke kan være sånn. Dere sier jo selv at SO er et privilegium, og etter min mening har brukerne brukt opp sin sjanse for lengst. :no:

8861671[/snapback]

Du er inne på noe, ja, men jeg ser ikke noe poeng i lukke den over lang tid, da dette bare medfører mer spam i det den åpnes, jeg stenger under ryddingen og rensker opp i det som trengst for å dele ferie til alle som begått grove brudd. :)

 

Men selvsagt blir vi lei til tider, det skulle bare mangle, men å la noen ødelegge for mange er ikke noe jeg et fan av.

Lenke til kommentar
Temmelig sikker på at det var forsi en kar postet et bilde av en pen-is, noe som ledet hele diskusjonen mot det.

8862063[/snapback]

Seriøst? Hvor dumme er folk? De burde i hvert fall henge ut de som får tråden stengt hver gang det skjer, kanskje det hadde virket litt preventivt.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...