Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?

Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

• Ja
      324
    • Nei
      323

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting skjer. Beklager at det tar tid, men vi vil gjerne gjøre en ordentlig jobb med dette og da er det mange biter som skal på plass. Ellers blir det bare en en SO7 som starter med mange regler og får enda flere etterhvert og så blir både dere og vi frustrerte som i alle de tidligere SO-versjonene...

Hastverk er lastverk, dere får leve i håpet om at dere i hvert fall venter på noe godt.

Geir :)

Lenke til kommentar
de venter vell bare på at alle skal glemme so , og det er løsningen på problemet .

Nei, det gjør vi ikke. Men hvis dere synes det er en løsning på problemet må dere bare si fra... ;)

noen som vet hvem som permanent stakk her fra ?

9429732[/snapback]

Det er faktisk sjelden slike brukere "stikker av" permanent. Du skal se de kommer krypende når den nye tråden er på plass.

Lenke til kommentar
25 timer og intet svar betyr nei?

9429587[/snapback]

Intet svar betyr at vi ikke har noe nytt å fortelle. Det er mye som skal på plass både i og rundt tråden, det er en del forutsetninger som må på plass for at dette ikke skal bli en repetisjon av tidligere blundere, og diskusjonene nå dreier seg nettopp om en del av disse bitene rundt. En del av det skal innom forumstyret for godkjenning, og prosessen blir desverre for dere som venter litt byråkratisk.

Men slik må det være for at den løsningen vi ender opp med skal ha ryggdekning i alle ledd og leire. Det er en forutsetning for at ikke løsningen på fremtidige problemer i en slik tråd blir stadig flere varianter av "silly laws"...

Det er fremdrift i saken, og det har tatt seg opp igjen etter at det var litt feriestille en stund. Jeg er optimistisk, men vil ikke love noen deadline.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det har kommet endel henvendelser angående fremgang. Det jeg kan opplyse om er at moderatorene fortsatt jobber med utformelsen av tråden.

Men det jeg kan informere om, som er litt relevant, er at det vil komme en egen kategori med fokus på det sosiale, hvor den nye tråden nok vil bli plassert.

Lenke til kommentar
Men det jeg kan informere om, som er litt relevant, er at det vil komme en egen kategori med fokus på det sosiale, hvor den nye tråden nok vil bli plassert.

9525688[/snapback]

Nå ser jeg for meg en egen kategori med "Hællæ, noen som vil bli med på kino?"-tråder. Men jeg er optimistisk jeg altså, forhåpentligvis er det ikke like ille som jeg forestiller meg.

Venter i spenning. ;)

Lenke til kommentar

Hva med "Den store kinotråden!" hvor brukere kune poste tider de skal på kino og sted for å lage et mini-treff der? på den måten kan brukere som bor nære hverandre ha mini-treff. Det går også an å sette en slags aldersgrense tenker jeg (at bruker setter det) samt. en advarsel i tråden om at man skal være forsiktig med å møte fremmede..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...