Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?

Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

• Ja
      324
    • Nei
      323

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det diskuteres fremdeles internt.

9322285[/snapback]

Den biten skjønner vel alle. Hvorfor kan ikke vi brukerne være mer involvert i dette?

Kan vi få se løsninger som diskuteres? Noe som helst? jeg tror jeg ikke er den eneste som vil faktisk se løsninger å forslag som har komet opp. For sånn som det er så står vi på bar bakke og venter på nyheter fra den "Utslitte gamle radioen med dårlig mikrofon og høyttaler"

Lenke til kommentar

Det er strengt tatt ikke lettere å holde orden på, da det skrives så mye. Jeg likte SO slik det begynte, da man gjerne hadde noe på hjertet før man begynte å skrive. Etterhvert skulle det mindre og mindre til for at folk skulle poste, men hvis vi har en #SO i tillegg til en tråd, så vil det meste av prat mellom spesifikke brukere, i tillegg til "jeg kjeder meg, hva skjer her a?"-innlegg forsvinne.

Lenke til kommentar

IRC er endel enklere å kontrolere, om det blir mye spam og dritt, er det så enkelt som å sette +m (mute av alle uten voice eller op status) for så be folk om å roe seg ned, evt kaste de ut.

Men skjønner at det ikke vil være det samme som forumet.

Lenke til kommentar

SO er jo akkurat som en irc kanal, den blir hvertfall spammet ned like mye, og den er uoversiktelig, slik at man ikke kan følge med i noe som helst, fordi man må sitte å bla fordi så mange lager poster på en gang. Det hadde nok vært lettere for alle som er på SO å bare joine en irc kanal og snakke der.

Bedre hadde sikkert vært om forumet kunne få en egen live chat.

Lenke til kommentar
SO er jo akkurat som en irc kanal, den blir hvertfall spammet ned like mye, og den er uoversiktelig, slik at man ikke kan følge med i noe som helst, fordi man må sitte å bla fordi så mange lager poster på en gang. Det hadde nok vært lettere for alle som er på SO å bare joine en irc kanal og snakke der.

Bedre hadde sikkert vært om forumet kunne få en egen live chat.

9340991[/snapback]

Hadde du hatt tid til å skrive et så langt innlegg på IRC? Mulig, men få ville brydd seg om det. I SO ville det faktisk i teorien fungert å ha en god samtale. Om spammerne ville blitt bannet i en større grad.

Btw: Under foruminnstillinger kan du velge hvor mange innlegg du vil se per side. ;--D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...