Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?


Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

  1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

    • Ja
      324
    • Nei
      323


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, rapporterte akkurat for litt siden en med et fint bilde.

Samme her. Var på sex og samliv tror jeg. Folk utnytter gjestefunksjonen til den store gullmedalje.

9137668[/snapback]

Jeg tror jeg har rapportert nærmere ti-tolv innlegg.

 

Detta blir bare latterlig.

Greit at folk savner SO, men da kan de heller stikke innom irc-kanalen i steden for å "demonstrere" på denne måten. Det er tydelig ikke måten å få SO tilbake på.

 

Jeg setter min lit til moderatorteamet og tror de kommer til å finne en bra, og forhåpentligvis varig, løsning :)

Lenke til kommentar
Detta blir bare latterlig.

Greit at folk savner SO, men da kan de heller stikke innom irc-kanalen i steden for å "demonstrere" på denne måten. Det er tydelig ikke måten å få SO tilbake på.

9137846[/snapback]

Ja, det er helt tåpelig at noen ødelegger sånn at vi ikke får SO tilbake, er jævlig irritert nå!

Det blir bare helt forjævlig når noen gjør sånn at vi vertfall ikke får Siste ordet tilbake, jaja..

:realmad:

 

Jaja, vi får klare oss med #so på irc.irchighway.net

Lenke til kommentar

Haha, dagens mann sine siste ord... Skulle kanskje sensurert Loeve, men siden Loeve innrømmet selv at han ble nevnt i går og, antar jeg det er greit.

trott_spammer.jpg

 

Ser forresten at mange mener det er Siste Ordet elskerne som står bak, det kan faktisk være omvendt ;)

Lenke til kommentar

Når poster som din over passerer, hender det seg, ja. Men for andre som måtte tro at sarkasme er et foreldet og ikke-eksisterende fenomen - det var ikke jeg som spammet ned forumet i går og tidligere i kveld. Jeg har langt mer subtile måter å ødelegge forumet på, for ikke å snakke om effektive.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Sarkasme funker dårlig over nett, vet du.

9137927[/snapback]

Jeg hører folk skrive dette hele tiden, jeg har aldri forstått det (ikke at jeg tror du mener det nå ^^). Jeg oppfatter (vil jeg tro) alltid sarkasmen i andres innlegg. Det er ofte folk klager på mine innlegg, men det er sjeldent de jeg oppfatter som spesielt smarte og de har som oftest vært på forumet i noen uker.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Sarkasme funker dårlig over nett, vet du.

9137927[/snapback]

Jeg hører folk skrive dette hele tiden, jeg har aldri forstått det (ikke at jeg tror du mener det nå ^^). Jeg oppfatter (vil jeg tro) alltid sarkasmen i andres innlegg. Det er ofte folk klager på mine innlegg, men det er sjeldent de jeg oppfatter som spesielt smarte og de har som oftest vært på forumet i noen uker.

9137929[/snapback]

Hmm, jeg har litt problemer med å oppfatte sarkasme, men så er jeg et sosialt utkast som har problemer med å forstå følelser! :D

 

Nei, men seriøst. Jo bedre jeg kjenner personen jo bedre oppfatter jeg sarkasme, og jeg satt det kanskje litt på spissen nå.

Lenke til kommentar
Haha, dagens mann sine siste ord... Skulle kanskje sensurert Loeve, men siden Loeve innrømmet selv at han ble nevnt i går og, antar jeg det er greit.

post-58981-1185326085_thumb.jpg

9137883[/snapback]

Morsomt :wee:

 

Ser forresten at mange mener det er Siste Ordet elskerne som står bak, det kan faktisk være omvendt ;)

Det høres egentlig ganske sannsynlig ut. Men høres trolig ut at SOelskerne har tatt et terrorraid også. Nei, vi får la modsa styre med hvem de skal rette fingerne på. Tull å ødelegge for oss normale som vil ha tilbake SO, uansett hvem som gjorde hva.

Lenke til kommentar
Hmm, jeg har litt problemer med å oppfatte sarkasme, men så er jeg et sosialt utkast som har problemer med å forstå følelser! :D

9137933[/snapback]

Du har vel ikke tilfeldigvis Asberger? :p, er en sykdom som gjør at man ikke forstår ironi/sarkasme, og ikke kan uttrykke/forstå følelser... Og masse mer :p

Lenke til kommentar
Det får også være opp til teamet å avgjøre hva man offentligjør av interne tanker. Greit nok om de lanserer 40 alternativer for forumets brukere, men det vil på den andre siden fort forsinke prosessen i lang tid. Som sagt, dette får moderatorteamet selv avgjøre. Det er ikke unormalt at vi ber brukere om innspill, det er bare til å kikke rundt i tilbakemeldingskategorien.

9137147[/snapback]

Jeg oppfordrer herved moderatorteamet til å lage en tråd der de kan komme med konkrete forslag de får konkrete tilbakemeldinger på. I tillegg kan man jo idémyldre på ulike ting de eller vi tenker på.
Lenke til kommentar

Ulempen med SO var den store avhengighetsfaktoren det førte med seg.

Brukte jo ofte hele dagen i SO når det var på det verste, og nå som vi har flytta over til IRC, blir man hengende der også.

 

Skremmende og usunt egentlig.

 

 

Så selv om jeg elsker SO og savner det sterkt, er det kanskje best å bare la det gå og heller leve med de gode minnene fra det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...