Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?


Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

  1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

    • Ja
      324
    • Nei
      323


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Desverre litt herk når det brukes proxyer, dog har vi tipset en av "proxyfolka" om fjaset som foregikk. Men det er hvertfall ikke positivt for SO-diskusjonen at slikt skjer...

9134794[/snapback]

Det var det jeg var redd for: At dette skulle gi enkelte fikse ideer, om at man nå har et nytt argument for å ikke stenge SO: "Ikke bøye av for press fra spammere." Hvis jeg spammer ned forumet med "Steng SO for godt!", åpner dere en ny da?
Lenke til kommentar

I styret har vi avgjort at moderatorteamet skal se på mulighetene for et alternativ. Vi ønsker ikke å kvele en sosial møteplass og ser på flere muligheter for å kunne tilby et enda bedre "produkt" enn Siste ordet.

 

Det vil ikke mangle på resurser, om man kommer frem til at dette er nødvendig. Også andre tiltak vil være aktuelle i utarbeidelsen av et alternativ. Det er foreløpig ikke satt noen tidsfrist for arbeidet. Makter man ikke komme opp med alternativ som er bedre enn dagens SO så vil det bli aktuelt å åpne SO, enten i nåværende eller endret form. Men sannsynligheten for det er heller liten, det vil kun forekomme om vi anser at SO er det beste vi kan tilby på denne fronten.

 

Forhåpentligvis makter vi å komme opp med et alternativ som kan luke vekk problemene man opplevde i SO og som i enda større grad fokuserer på de positive aspektene som SO medførte.

 

Det ble vurdert å åpne SO frem til alternativ var utarbeidet, men grunnet den siste tids hendelser, tidkrevende moderering, flere brudd som vi ikke har resurs til å fange opp og sterke tilbakemeldinger fra moderatorteamet gjør at den forblir stengt gjennom denne prosessen.

 

Men bare for å gjøre det klart: Vi vil altså gjøre en jobb for å ivareta det sosiale aspektet og vi har god tro på at vi i ikke alt for fjern fremtid vil kunne tilby et tilbud til de som ønsker å benytte forumet til å bli kjent og "sosialisere" som overgår hva SO klarte. :)

Lenke til kommentar
Dotten: Har dere noen skisser/planer over hva de forskjellige alternativet til SO er?

9135413[/snapback]

 

Kan si såpass at moderatorene har fått seg en solid "verktøyskasse". De vil nok komme opp med noen flotte ideer. De får selv avgjøre om, og i hvilken grad, de vil involvere brukere.

 

Det er kommet mange gode og konstruktive tilbakemeldinger som nok vil være til god hjelp i prosessen.

Lenke til kommentar

Hvis dette er et brukerstyrt forum så skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke får delta mer aktivt i prosessen!

 

Jeg vil heller se skisser eller resultater enn å høre at moderatorene har fått en solid verktøykasse som jeg ikke kan tolke på en skikkelig måte.

Når avgjørelser som gangner forumbrukerne på denne måten så brude brukerne bli mer aktivt involvert i tingene enn det denne avstemningen fører til.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...