Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?


Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

  1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

    • Ja
      324
    • Nei
      323


Anbefalte innlegg

Det var bedre

SO var jo helt meningsløst. Bare drittprat som ikke hadde noe betydning. Så blir kanskje diskusjon.no litt mer seriøs. Dessuten ble jo SO steng for opprydding uttallige ganger, og hvis SO er stengt for godt, så kan jo kanskje moderatorene bruke tiden sin på noe fornuftig.

 

Slik.

9117162[/snapback]

SO var forumets sosiale møteplass. Det var dens funksjon, dens "mening". Og den fungerte så absolutt etter hensikten, til tross for at alt dessverre ikke gikk på skinner.

 

Skal diskusjon.no bli et mer seriøst forum, er det det nødt til å permbanne halvparten av fjortissfanboyene i konsolldelen, samt utdele advarsler til en haug med folk som skriver meningsløse og hastverkspregede innlegg med svært lav kvalitet som ikke bidrar i debatten. Det første de måtte gjort var selvfølgelig å lukke hele OT-baren.

 

Grunnen til at SO ble stengt for opprydning har blitt forklart mange ganger. Det er så mange innlegg så raskt etter hverandre at man er nødt til det for at folk ikke skal svare på innlegg som er rapportert. I andre tråder er det svært sjeldent noe problem, da det ikke er mange som rekker å gjøre det før en moderator ordner opp.

 

Mengden med moderatorressurser som har gått med er et problem, det er ikke til å stikke under en stol. Men å bedrive kollektiv avstraffelse ved å avslutte SO-kjeden synes jeg er litt drøyt. Etter det jeg kan skjønne har ikke SO6 holdt noe lavere nivå enn de andre SO-ene, det er rart at det er nå det vurderes "evig stenging" synes jeg.

 

Red@Alastor: En moderator må da kunne hanskes med et bygdedyr ved å slå ned på alle som følger en evt. "leder" over grensen?

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Synes innlegget ditt var såpass flott og utfyllende, at jeg ikke vil ødelegge dens sjarm. Så derfor vil jeg si det kort og enkelt, at jeg er enig med det meste du sier.

 

Så da kan jeg vel gå med på, som flere har sagt, at SO kan være stengt en liten stund for å se hvordan det utvikler seg. Blir det mer spam, så kan man vel bringe SO opp fra det døde igjen.

Lenke til kommentar

Et forum er som et hjem, og SO var hjemmets hund. Den ga mye glede, men så bæsjet hunden på teppet til mor (f eks Marley). Mor ble sur, klaget til far (Dotten/Aalton/Ueland) som kastet hunden i ut i hagen (stengte SO midlertidig) og truet med å kvitte seg med hunden for godt (stenge SO for godt).

 

Barna (brukerne) blir selvsagt sure og kranglete og mener at hunden har like mye rett til å bo der som alle andre, selv om han er en hund og ikke har en praktisk funksjon. Hunden er bare koselig å ha, og det er bedre at ungene leker med hunden (poster i SO) enn at de leker et annet sted og knuser noe (spammer ned andre forumdeler). Barna lover at hunden ikke kommer til å gjøre noe dumt igjen, og selv om alle vet at han kommer til å gjøre det, så beholder de hunden likevel, rett og slett fordi hunden er, akkurat som alle andre i huset, en del av hjemmet.

Lenke til kommentar

Bra innlegg, Steffy. Må si du beskrev det godt.

 

 

Er enig med KittyCat at forumet ikke blir helt det samme uten SO.

Klart er jeg mer aktiv i andre deler nå som jeg ikke har SO lenger, men det er liksom en bit av hjertet mitt og livet som er borte.

 

Vi har jo alltids IRC-kanalen, men det er ikke like folksomt, og den har ikke klart å bli like populær ennå! :(

Lenke til kommentar
Har vært borte en stund nå..

9119228[/snapback]

Ser det på signaturen din...

 

men, tilbake til topic, vi har vel ikke blitt lovt noen dato?, eller er det noe jeg ikkeh ar fått med meg?

 

EDIT: Blir skremt jeg, 2 brukermods og 2 admins i en tråd :cry:

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...