Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?


Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

  1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

    • Ja
      324
    • Nei
      323


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den eneste jeg kan huske at noen gjorde "mot" ham var å kalle ham nazimod, men det kalte han seg selv også. Trodde ikke det var noe vond mening i det. Aalton omdøpte ham til "Lille Frøken" samtidig hvis jeg ikke husker feil, og jeg mener stemningen var god i tråden. Er det noen grovere personangrep jeg har glemt/ikke fått med meg? I tilfelle synes jeg det er trist. Man må kunne utføre moderatorgjerningen uten å bli utsatt for hets

Lenke til kommentar
På tide at SO ble stengt. Behold det gjerne slikt også.

9117124[/snapback]

Jeg simpelthen elsker innlegg der brukeren tydeligvis har satt seg ned og lest tråden, før han skriver et gjennomtenkt og meningsfylt innlegg der han argumenterer for sitt syn. :roll:
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
På tide at SO ble stengt. Behold det gjerne slikt også.

9117124[/snapback]

Jeg simpelthen elsker innlegg der brukeren tydeligvis har satt seg ned og lest tråden, før han skriver et gjennomtenkt og meningsfylt innlegg der han argumenterer for sitt syn. :roll:

9117135[/snapback]

 

SO var jo helt meningsløst. Bare drittprat som ikke hadde noe betydning. Så blir kanskje diskusjon.no litt mer seriøs. Dessuten ble jo SO steng for opprydding uttallige ganger, og hvis SO er stengt for godt, så kan jo kanskje moderatorene bruke tiden sin på noe fornuftig.

 

Slik.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Og igjen så er det snakk om at ikke alle var med på dette.

9116965[/snapback]

Jeg sa ikke alle. Jeg sier at en del brukere, gjerne forskjellige hver gang, har en tendens til å hive seg på båndvogna. De følger "lederne". Eller hva vi skal kalle de?

 

Dette kan da kalles Bygdedyr, gruppementalitet osv.

 

Har du lest fluenes herre skjønner du hva jeg mener :).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...