Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?

Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

• Ja
      324
    • Nei
      323

Anbefalte innlegg

Hvis man ikke liker SO kan man ikke bare holde seg vekk derifra?

8827571[/snapback]

Jo, det kan man. Men mange som ikke gjør det. Har joo sett opptil flere ganger at noen moderatorer får ut sin "agresjon" til tråden i selve tråden. Og det er vel kanskje ikke veien å gå.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, det kan man. Men mange som ikke gjør det. Har joo sett opptil flere ganger at noen moderatorer får ut sin "aggresjon" til tråden i selve tråden. Og det er vel kanskje ikke veien å gå.

Da legger den seg bare i mine innlegg og man bare får mer aggresjon over tråden :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg syns WoW er et unødvendig spill. Jeg tror jeg ringer ned til Blizzard straks og ber de stenge det.

8826301[/snapback]

<3

SO er kjekk å ha når man ikke har så mye å finne på. Selvom kvaliteten på innholdet ikke alltid er på topp, syntes jeg ikke man bør stenge den.

Liker man ikke tråden, er det ikke verre enn å holde seg unna.

Lenke til kommentar

Det går jo an å gjøre et eksperiment der SO6 blir stengt i f.eks to måneder - sommerferien.

Så kan man se om antallet usakelige innlegg i resten av forumet øker.

Jeg vil tro det øke rett etter stengningen, men også at det vil roe seg.

Det er verdt et forsøk, da. :)

Lenke til kommentar

Dj_Dark: Det er kun et par uker, og om dere usaklige drittunger(ikke ment som personhetsing, men om der eikke klarer å holde dere for god til å spamme ned resten av forumet så er det nettop det dere er.) ikke klarer å ikke spamme, vel, da er dere ikke engang verdt de få bokstavene som komponerer brukernavnet deres.

Det er bare latterlig å bruke økt spam som argumentasjon for at SO skal leve, det er jo dere som er barnslige.

Jeg stemmer for at vi stenger SO, og de som spammer i resten av forumet etter dette kan bli bannet inn i den neste verden. =)

Lenke til kommentar

Men jeg skjønner ikke. Hvorfor er det så himla morsomt å fortelle 100 brukere at man har lyst på en cola nå? Eller å fortelle 5 minutter senere at man fant en flaske i kjøleskapet? Og 1 minutt senere fortelle hvor digg det var?

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

Som PatricM sier, så er det å argrumentere med økt spam litt tynt.

Dette vil jo forsvinne når div. SO6-junkies ikke har noe konstruktivt å bidra med. De vil sannsynligvis gå over på mer seriøs posting eller forlate forumet etter en tid.

Nå snakker jeg om ekstreme tilfeller, og henvender meg ikke til enkeltbrukere. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...