Gå til innhold

Stenge Siste Ordet for godt? Hva syns du?


Stenge SO-kjeden for godt?  

647 stemmer

  1. 1. Stenge SO-kjeden for godt?

    • Ja
      324
    • Nei
      323


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mods som prater om å ha rumpesex med brukere og slikt? En ting er sikkert og det er at noen modsene til tider ikke var bedre enn hva brukerne noen av de så hjertelig kritiserer til tider.

9075800[/snapback]

Er en grunn til at mange mods har:

"Hvis jeg ikke skriver at jeg er noe annet/oppfører meg som noe annet, så er jeg en normal bruker" i signaturen :)

Lenke til kommentar
Problemet med SO er at det er en tråd full av konger og undersåtter. Når kongene lager problemer, som sett de siste dagene - så ser man hva som skjer.

 

Tenk litt på det, alle undersåtter :).

8819236[/snapback]

 

Jeg har ikke sett noen konge\undersåtter situasjon i SO men jeg har sett at noen virker mer hjemme der enn andre.

 

Det eneste som kan være konge\undersåtter kan vel være topp ti i post-list

 

jeg synes SO er et informativt innslag i forumet OT-baren hvor folk kan gjøre som i Såpeboksen i "politikk" -forumet og diskutere men samtidig chatte om livets små og store ting.

 

Det dumme med SO er at tråden har blitt mer og mer generalisert ved at vi får flere regler og dermed mindre emner å snakke om.

 

Jeg synes at retningslinjene holder mer enn nok i tillegg til retningslinjene i tråden.

Selvfølgelig kan det lages andre regler, Men det bør ikke bli så mange regler at det ikke går an å snakke om noe.

 

Edit:

 

angående det om msn-chat sakene så burde det være tillatt siden SO er et chattested og det ikke er så lett å unngå Msn-chat-lignende tilfeller siden ikke alle brukere er innom til samme tid.

 

Det burde være bittelitt løsere i SO mener jeg.

For blir det for mye generalisering så ender det ikke godt for noen parter.

Moderatorene burde også sette opp en slags "vaktliste" hvor moderatorene sjekker innom jevnlig så ikke det er lovløshet om natta og total lydighet om dagen. Men bare sjekke innom jevlig!

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Enig. Får bare warn pga den drittråden :D

8827264[/snapback]

Det kommer an på hvordan du velger å oppføre deg det! Alle klarer fint å holde seg unna warn så lenge man holder seg halveis saklig!

 

Nei SO er viktig, så slipper vi så mye spam på alle andre deler av forumet

8827468[/snapback]

Dette støtter jeg:)

 

Delte meninger her ser jeg, selv blandt moderatorene..

8827483[/snapback]

Ingen er like og moderatorene er veldig forskjellige. Det vet jeg og advarselsloggen min.

 

Tja, det er ikke tvil om at den tar for mye av min tid sånn like før eksamen, men antallet daglige poster og postere i den (over lang tid) er vel et tegn på at den har livets rett.

La SO leve. :)

8827489[/snapback]

Denne støttes fullt ut!

 

Behold SO!

8827491[/snapback]

jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor den Absolutt skal Stenges jeg..

 

Såklart så er jo SO nødvendig for noen, men jeg syns det blir unødvendig.

8818888[/snapback]

Jeg syns WoW er et unødvendig spill. Jeg tror jeg ringer ned til Blizzard straks og ber de stenge det. (ironi)?

8826301[/snapback]

Egentlig ganske godt sagt om jeg skal være enig.

 

De som sier noe dritt får warn/ferie, og forhåpentligvis lærer de av det. (Vi har sett at ikke alle gjør det)

8827498[/snapback]

Det har visst flere enn en sett..

 

Et spørsmål er:

 

Hadde det vært like mange på dette forumet hvis det ikke var et siste ordet?

8827503[/snapback]

Kommer an på det.. har ikke akkurat sett så mange gjester der da..

 

Personlig syns eg at det er fint med en tråd der ikkje alt nødvendingvis trenger å være "off-topic". Og det er ikkje bare meldinger ala "Hei, eg legger meg. God natt" der inne.

 

Alastor: Det har vært mye "undersåtter" som har fått SO stengt. Eg er vel ikkje helt uskyldig selv heller. :blush:

8827509[/snapback]

DET vet ihvertfall jeg! selv om jeg ikke har vært heldig nok å få SO stengt. Men jeg har fått et par kuler av brukerne der.. og har ikke lært ennp :p

 

Jeg tror SO er et fint sted der man kan få ut litt agresjon for andre brukere. Det er vel sånn med oss mennesker, når vi går lei oppførselen til noen så provoserer vi, og det er vel egentlig det som skjer i SO. Noen brukere orker ikke all tøsinga, andre orker ikke de selvgode drittsekkene som tror de vet alt, og noen orker bare ikke alt det tragiske.

8827556[/snapback]

SO er SO. Å forandre kulturen der helt er rett å slett umulig mener nå jeg.

 

Hvis man ikke liker SO kan man ikke bare holde seg vekk derifra?

8827571[/snapback]

Det skulle være rimelig enkelt.

 

Hvis man ikke liker SO kan man ikke bare holde seg vekk derifra?

8827571[/snapback]

Jo, det kan man. Men mange som ikke gjør det. Har joo sett opptil flere ganger at noen moderatorer får ut sin "agresjon" til tråden i selve tråden. Og det er vel kanskje ikke veien å gå.

8827593[/snapback]

Så absolutt ikke! enkelte moderatorer som modererer der er litt sure å ta tak i. Men Aalton og b-real er veldig greie personer å diskutere tilfeller og avgjørelser i SO med.

 

Jeg syns WoW er et unødvendig spill. Jeg tror jeg ringer ned til Blizzard straks og ber de stenge det.

8826301[/snapback]

<3

 

SO er kjekk å ha når man ikke har så mye å finne på. Selvom kvaliteten på innholdet ikke alltid er på topp, syntes jeg ikke man bør stenge den.

Liker man ikke tråden, er det ikke verre enn å holde seg unna.

8827641[/snapback]

Thaz right!

 

Jeg har aldri hatt noe behov for å snakke i SO, og nesten aldri brukt den. Ikke noe problem å holde seg unna den. La den leve og ignoreres av de som ikke liker den ;)

8828503[/snapback]

rett igjen.

 

Hvorfor ha SO når man har PM? :)

8828810[/snapback]

Fordi Pm er en-til en bruker?

 

Dj_Dark: Det er kun et par uker, og om dere usaklige drittunger(ikke ment som personhetsing, men om der eikke klarer å holde dere for god til å spamme ned resten av forumet så er det nettop det dere er.) ikke klarer å ikke spamme, vel, da er dere ikke engang verdt de få bokstavene som komponerer brukernavnet deres.

 

Det er bare latterlig å bruke økt spam som argumentasjon for at SO skal leve, det er jo dere som er barnslige.

 

Jeg stemmer for at vi stenger SO, og de som spammer i resten av forumet etter dette kan bli bannet inn i den neste verden. =)

8828893[/snapback]

Det Høres veldig ut som hets. hva med å omformulere innlegget?

 

Jeg sa ikke at jeg spammet ned forumet da, for da dette skjedde var jeg heller lite aktiv på forumet.

 

SO er en tråd det kan snakkes om mye i. Noen ganger er det gode diskusjoner, andre ganger er det værre hvor personhets kommer inn.

8828915[/snapback]

Jeg har selv blitt hetset litt som SO-Brukerne vet.

 

MODERATOR: Jeg valgte å skille innlegget sånn at sakene kom klarere frem i begge tilfeller. Skulle dette være vanskelig å beholde så send meg en pm så skal jeg forandre det.

 

Det med det sosiale er jo åpenbart et poeng, som er positivt med SO, og jeg har lyst til å spørre brukerene av tråden et par spørsmål:

 

1. Føler dere at SO har et problem i det hele tatt i dagens form? (dvs før det ble stengt)

2. Isåfall, hva er problemt?

 

AtW

9073150[/snapback]

 

Problemet med SO er at moderatorene er litt slepphendte(ikke Darkness B-real eller Aalton) men resten! jeg ser sjelden andre enn de moderatorene innom og detr er ikke positivt. SO har ikke nok kontroll som dermed fører til tøsing av l4r5-slag(ikke ment vondt)

 

men som darkness sa så må reglene håndheves bedre og noen må også fjernes.

 

tok ikke mange dagene før jeg ble "godkjent" av resten av gjengen der inne selv... men skal innrømme att det tar en stund før du er med i "gjengen" da, men om du er inne jevnlig, så går det stort sett av seg selv :)

9075095[/snapback]

Er jeg SpesialStyrke i gjengen da?:p

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Problemet med SO er at moderatorene er litt slepphendte(ikke Darkness B-real eller Aalton)  men resten! jeg ser sjelden andre enn de moderatorene innom og detr er ikke positivt. SO har ikke nok kontroll som dermed fører til tøsing av l4r5-slag(ikke ment vondt)

Hmm, du har ikke vært der lenge. Det er jeg som er perversitetens konge, og lars er dronninga mi.

 

Ja, og når folk i SO blir flama, så fortjener de det som regel, SO er en tråd. Ikke en kultur eller lite samfunn som noen sier.

Lenke til kommentar
Problemet med SO er at moderatorene er litt slepphendte(ikke Darkness B-real eller Aalton)  men resten! jeg ser sjelden andre enn de moderatorene innom og detr er ikke positivt. SO har ikke nok kontroll som dermed fører til tøsing av l4r5-slag(ikke ment vondt)

Hmm, du har ikke vært der lenge. Det er jeg som er perversitetens konge, og lars er dronninga mi.

 

Ja, og når folk i SO blir flama, så fortjener de det som regel, SO er en tråd. Ikke en kultur eller lite samfunn som noen sier.

9078125[/snapback]

Jeg har tro på at jeg har vært der lenge nok til å skjønne nok bundy. de som blir flama får som fortjent vanligvis ja. SO VRIKER som en kultur\Samfunn i mange tilfeller ihvertfall.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...