g@bb@ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 De gode norske bokstavene virker ikke helt her. Maa skrive slik hvis dere forstaar meg? Og ? er paa en helt annen plass enn den pleide aa vaere. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 De gode norske bokstavene virker ikke helt her.Maa skrive slik hvis dere forstaar meg? Og ? er paa en helt annen plass enn den pleide aa vaere. 8818854[/snapback] litt vanskelig å være skråsikker på løsningen når du ikke en gang forklarer hvilket OS du bruker, men du har tydligvis ikke norsk keyboard layout aktivert. Rettes opp i kontrollpanelet på de fleste operativsystemer. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Prøv å trykke SHIFT + ALT Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Prøv å trykke SHIFT + ALT 8818872[/snapback] Så enkelt var det vettu! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Prøv å trykke SHIFT + ALT 8818872[/snapback] Så enkelt var det vettu! 8818879[/snapback] hehe, jepp og er enkelt å komme borti de med uhell Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 lol! har hatt samme problem når jeg spiller wow xD ALT + SHIFT e veldig lett å komm borti når du spelle :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå