Sindra Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 grafikk som tar alt av nye spill, og spill som kommer til å komme.. Dette er pga. at kortet både har DX 10 og rå grafikk i seg selv . De nye DX10 kortene er nok ikke så kraftige som folk tror... De ligger jo f.eks under 7900GS kortene, og kort som 7950gtx ligger enda langt foran i ytelse! Dette vil nok ikke forandre seg før 8800 kommer i GO versjon i løpet av høsten! Det kortet vil nok gruse de fleste av dagens skjermkort! 8838065[/snapback] Fordeom er ikke 8600GT er dårlig kort, og det takler lett spill på markedet nå, dog gjerne ikke på beste grafikk med tanke på de aller nyeste spillene. Jeg støtter nok Zulboom her, da den pcen han linket til både er mye billigere enn en Dell XPS m1710 med 7950GTX, og er mer fremtidsrettet, så ville nok kjøpt compalen skulle jeg kjøpt nå, men personlig ville jeg heller bare ventet til etter sommerferien og kjøpt f.eks den nye Dell Xps med 8800go... (Kommer vel mest sannsynlig til høsten) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jau! Mente ikke at compalen var et dårlig kjøp! Er vel noe av det bedre man får nå for tiden! MEN ville bare påpeke at man må ikke blendes av at de nye kortene har DX10 støtte, for det har intet med ytelse å gjør! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 personlig ville jeg heller bare ventet til etter sommerferien og kjøpt f.eks den nye Dell Xps med 8800go... (Kommer vel mest sannsynlig til høsten) 8838904[/snapback] Hvis man har så mye penger til å kjøpe en slik bærbar så er det topp, men mange vil nok bare ha en billig(11-12k) pc som tar litt dx10 spill og samtidig har god grafikk på dagens spill. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Trådstarter skriver jo 14-21k! Tviler på at f.eks Inspiron, den nye som sikkert kommer til å hete 9500 kommer til å koste VELDIG mye over 21k med superspecs! Lenke til kommentar
nighdark Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Trådstarter skriver jo 14-21k! Tviler på at f.eks Inspiron, den nye som sikkert kommer til å hete 9500 kommer til å koste VELDIG mye over 21k med superspecs! 8839920[/snapback] Nå er det litt over 1 år siden Dell lanserte Inspiron 9400 & XPS M1710. Hvis de er sin tradisjon tro, er en oppdatering eller nyslipp veldig nært forestående. Mest sannsynlig vil disse maskinene med oppdatert med 8800-serie kort. Ifølge en hjemmeside har Dell som planer å lansere Dell XPS m1330 med 128MB 8400M GS kort i løpet av sommeren, en 13.3" bærbar med gjennomgående imponerende spesifikasjoner. Hvis den lille 13-tommeren kommer med slike spesifikasjoner, kan dere selv tenke dere hvor uimotståelige spesifikasjoner det vil være på etterkommerne til Inspiron 9400 og XPS M1710. Så ja, hadde jeg vært deg, ville jeg ha definitivt ventet til høsten, for det ville være verdt det både i pris og ytelse. Jeg har nemlig aldri noensinne opplevd at Dell har skuffet på ytelsen, og de har i tillegg alltid vært rimeligere enn de øvrige leverandørene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Inpsiron 9500 skal ifølge ryktene leveres først med 8600GT og så med evt kraftigere kort når de lanseres! Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Blir nok å vente til høsten ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå