Weir Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 I dag fikk eg min eksterne harddisk, men eg får ikke den til å virke, eg får opp disse meldingene: Ukjent enhet og Kjenner ikke igjen USB-enhet. Eg har DENNE. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvis du har Windows Xp eller 2000 er jeg litt usikker på hva det kan være, men om du tilfeldigvis skulle bruke Windows 98, får du driveren her: http://support.wdc.com/download/?cxml=n&pid=18&swid=38 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Eg har Windows XP Home Edition. Endret 9. juni 2007 av morten8035 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Tipper pcen din er fucked. Prøv med en annen usb enhet du ikke har koblet til pcen din. Viss ikke den fungerer helelr må du antagelig gjøre det samme som jeg gjorde. Formatere windows. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Tipper pcen din er fucked. Prøv med en annen usb enhet du ikke har koblet til pcen din. Viss ikke den fungerer helelr må du antagelig gjøre det samme som jeg gjorde. Formatere windows. 8818858[/snapback] Nja, jeg skulle tro det fantes en enklere løsning enn det, men er ikke 100% sikker Lenke til kommentar
Weir Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Alle andre USB'er funker fint. EDIT: Det virker nå Føler meg litt dom etter eg fant ut feilen Endret 9. juni 2007 av morten8035 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå