ZenCo Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hei! I går badet jeg for tredje gang, og glemte selvfølgelig å ta ut mobilen av badebukselomma.! Jeg en Nokia kamskjell-telefon, husker ikke modell, som jeg var veldig fornøyd med. Jeg har bare disse krav: -Kamskjell -Bluetooth -Gode taster -Rask -BILLIG! Jeg ser på Nokia 6125 som perfekt for meg! Men er den det? Noen som har erfaringer fra mobilen? Mvh ZenCo! Endret 9. juni 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Søstra mi har den, jeg har storebror 6131 og er superfornøyd med den. Eneste er at den kan være litt småtreg til tider, blant annet hvis du har mange spill, eller mange sanger/videoer/bilder, og skal inn på spill/sang/video/bilde-mappa. Forskjellen på 6125 og 6131 er så vidt jeg forstår skjermene. 6131 har mye bedre skjermer (og av den grunn, dårlige battrilevetid) Endret 9. juni 2007 av PingvinKnut Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Har minnekort i tillegg? Hvor mye gav du? Ettersom jeg har forstått så er minnekort sinnsykt billig for tiden? Mp3-spilleren bra? Kvalitetsmessig? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Kan vel lese dette Og kanskje de her? Endret 9. juni 2007 av BrightSide Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 ja minnekort er relativt billig.. 1 gig til denne telefonen får du for 99 kr på komplett.no Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Hvor drøy er batteriforskjellen på 6125 og 6131? Har de akkurat de samme funksjonene, oppsett og kvalitet, bare at skjermen er noe bedre på 6131? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå