Barkster Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Heisann. Var ute i sola i går som sikkert mange andre her. Lå vel i 3 timer eller noe men uten solbriller. resultatet er i dag hovene øyelokk og litt hovent under øynene. Dette ser ikke så fint ut for å si det sånn. Ser ut som om jeg har blitt stikki av veps. Er det noen smart måte å få ned hevelsen på? Er det noen som har peil på hvor lang tid det tar før alt blir som normalt igjen? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Husker jeg gjorde lignende i Thailand. Fy faen så vondt det er, akkurat under øynene. Forstår smerten din. Om det ikke hjelper så utrolig mye på utsende, så vil nok iallefall Aloe Vera (ikke sånn det skrives?) hjelpe på smerten. Kjøler godt ned Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Legg agurkskiver oppå. Det lindrer =) Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Og litt sennep blandet med pepper under agurkskivene. Fra spøk til fakta: Du må jo være forsiktig, bruk solfaktor 15 for barn da. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Gjør ikke vondt om jeg ikke tar på det. Ingen som vet om noen vidunder midler for å få ned hevelsen? Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er ikke sikker, men kulde hjelper vel på hevelser ? Bruk slik øyemaske, de er iskalde og virker forfriskende. Har ikke hatt hevelse på øyelokkene/under øynene så vet ikke om det fungerer. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hva med sånn blå Ice Gel? Svir som Faaaaae* når du har det på, men det fikser alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå