morra Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei, jeg sjekka innom telepriser.no bare for moro skyld. Jeg fylte inn forbruket mitt og så at Noextras som jeg har, ligger på 9. plass... Her er søket mitt på telepriser.no... Det jeg lurte på da var om jeg bør bytte? Evt. til hva? Det ser jo fristende ut med de som ligger på toppen med 0 kroner i månedlig kostnad Takk for alle svar Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Tja, om du vil ha lavere mobilutgifter så hvorfor ikke? Jeg har god erfaring med onecall selv, IPEA vet jeg lite om. Du får jo uansett samme dekning som tidligere så de helt store praktiske forskjellene foruten lavere pris merker du nok ikke. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Byttet selv til OneCall etter 10 år som Telenor-kunde. Bruker telefonen lite, så den foregående måneden ligger jeg an til å få en regning på bare 5 kroner. Dette på grunn av SMS fra Blink, som jeg hadde glemt å deaktivert. Om det ikke var for det, hadde det blitt 0 kroner. Lenke til kommentar
morra Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Okei Jeg ser litt på OneCall Faktura da Noen som har erfaringer med IPEA? Lenke til kommentar
magh Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du kan ikke bytte. Noextras har livslang bindingstid, dessuten sier moralloven at lavere ringeutgifter er synd. Her må du ta deg i nakken gutt! Lenke til kommentar
morra Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Nå har jeg bestilt OneCall Faktura. De sa de skulle styre med overføringen av nummeret så det med livslang bindingstid overlater jeg til dem Når det gjelder moralloven så får jeg heller slite med den umoralske handlingen jeg har gjort på samvittigheten Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå