Kenneth89 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hei;) Jeg har kjøpt meg en Toyota Carina E ultra 4d Ac personbil. Den har gått 165700 km... så har jeg kjøpt den av en person som jobber på funnmark... Så jeg fikk 3 mnd garanti på bilen. Utstyr: ABS-bremser El. vinduer El.Speil Klimaanlegg Lettmetallfelger Vinterhjul På Alufelger Tilhengerfeste Airbag foran Metallic lakk Radio/kassett Sentrallås Servostyring Varmeseter Jeg kan legge inn ett bilde for de som ønsker å se bilen... Men det jeg lurer på om jeg har gjort ett smart valg? Takk for alt av svar mvh kenneth Endret 9. juni 2007 av Kenneth89 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Carina er aldri et dårlig valg De går omtrent evig, det er ikke mye rust, goood plass, spesielt i baksetet.. Hvor mye måtte du gi for den? Lenke til kommentar
Kenneth89 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Carina er aldri et dårlig valg De går omtrent evig, det er ikke mye rust, goood plass, spesielt i baksetet.. Hvor mye måtte du gi for den? 8818511[/snapback] Jeg ga 60.000 med nytt stereoanlegg..1997 modell Endret 9. juni 2007 av Kenneth89 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Lag en showcase, eventuelt worklog.. Så får vi se litt mer Lenke til kommentar
Kenneth89 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hadde vært morsomt det, men har desverre ikke så mye peiling på bil, å hvis jeg skal ventuelt gjøre noe med bilen så er det at jeg skal sette litt større enderør på bilen Men jeg syntes egentlig bilen er kul som den er nå jeg da. *hehe* men kan se hva det blir til Men får se om jeg får til flere bilder;) så kan jeg få laga det etter vært;) Endret 9. juni 2007 av Kenneth89 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 I en showcase er det bare å lenge ut et tonn med bilder og eventuelt si hvilke modifikasjoner som er gjort. I ditt tilfelle er det anlegg Skriv litt om hva du syns om bilen osvosv.. Lenke til kommentar
Kenneth89 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Ja jeg kan gjøre det;) har ikke så mange bilder forløpig, da må jeg ta etter vært, så kan jeg legge ut bilde av den, men jeg har ikke bilde av at jeg fiksern eller noe, for jeg rører minst mulig på den bilen uten om å kjøre men jeg skal ta flere bilder;) Lenke til kommentar
Kenneth89 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Men en ting jeg lurer på? Øyelokk til bilen, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Noen som er tøffe og som kan kle den bilen jeg har nå? Tenker på Carina'n Håper på positivt svar Mvh Kenneth Endret 12. juni 2007 av Kenneth89 Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 lyktespoiler her har du en.... Lenke til kommentar
Kenneth89 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Takk, men er det at jeg må lakkere de selv eller? Har ikke så mye styling, så bare en carina e kjørte med det ,var ganske tøft, så vil ha sånna selv. Hehe Takk for svaret;) Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 kjøp en sprayboks med lakk, sjekk lakkoden på bilen. med litt forsiktighet og tynne lag med lakk klarer du dette fint:) ta deg god tid Lenke til kommentar
Kenneth89 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 kjøp en sprayboks med lakk, sjekk lakkoden på bilen.med litt forsiktighet og tynne lag med lakk klarer du dette fint:) ta deg god tid 8866746[/snapback] Ja, tusen takk;) det skal jeg gjøre, hadde tenkt til å få en proff til å gjøre det, men koster så sykt mye Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 husk klarlakk til slutt:) veeeldig viktig med tynne strøk og goood tid. Lenke til kommentar
Kenneth89 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Jess;) det skal jeg gjøre. Får bare skrive her hvis jeg lurer på noe mere da;) Så nå er det bare å finne en rimlig pris på hvor jeg får tak i de øyelukka så håper jeg bilen blir bedre Gleder meg nå Men tusen takk for hjelpen Hullsag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå