Mokko Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg har lest på flere engleske sider om oppdatering 2.00, som blandt annent innebærer at man kan få opp XMB (X Media Bar) midt i ett spill. Dette er jo en etterlengted fungsjon, men vi i Norge har jo ikke kommet lenger enn til 1.80. Hvorfor ligger vi så langt etter? Er det så veldig vanskelig for Sony å legge ut de samme oppdateringene i alle land og regioner samtidig? Jeg synes Sony bør slutte å forskjellsbehandle oss oppe i norden, og gi oss de samme oppdateringene! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har du noe link til det du sier? For Firmware 2.0 har ikke kommet noen steder i verden så vidt meg bekjent. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Oppdateringene kommer samtidig, 2.00 har ikke kommet i andre land heller. Det var vel heller rykter om hva 2.00 skulle inneholde, om de har blitt bekreftet veit jeg ikke noe om. Endret 9. juni 2007 av xeran2 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Her er en link: http://www.psu.com/node/10962 Dette er bare èn av de sidene jeg har sett reklame om oppdateringene på. Jeg vet at det står at den ikke kan downloades enda, men dette må jo også bety at de allerede har fått oppdatering 1.90, hvis ikke hadde de ikke reklamert for fungsjonene i 2.00, og heller tatt dem med i 1.90! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Her er en link: http://www.psu.com/node/10962 Dette er bare èn av de sidene jeg har sett reklame om oppdateringene på. Jeg vet at det står at den ikke kan downloades enda, men dette må jo også bety at de allerede har fått oppdatering 1.90, hvis ikke hadde de ikke reklamert for fungsjonene i 2.00, og heller tatt dem med i 1.90! 8818210[/snapback] Oppdateringer kommer samtidig over helle verden og ingen har fått 1.90 heller. De kan godt snakke om 2.00 selv om 1.90 ikke har kommet ut for siden 2.00 er et helt tall er det naturlig at den blir større en 1.80, 1.90 osv. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Og hva er vitsen med å først gi ut 1.90 med noen små fungsjoner, så vendte en måned, og komme med 2.00. Når de allerede har funnet ut av disse fungsjonene, så kan de jo bare ha dem med i 2.00! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Og hva er vitsen med å først gi ut 1.90 med noen små fungsjoner, så vendte en måned, og komme med 2.00. Når de allerede har funnet ut av disse fungsjonene, så kan de jo bare ha dem med i 2.00! 8818243[/snapback] Poenget er ikke å finne ut hvilke funksjoner de skal ha med, men å faktisk implementere de. Og det kan veldig godt være at de hopper over 1.90 f.eks. De har vel gjort det på PSP? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Du mener at de hopper over 1.90, bare fordi det høres "bedre" og "større" ut med 2.00? Ja det var jo også en forklaring.... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Du mener at de hopper over 1.90, bare fordi det høres "bedre" og "større" ut med 2.00? Ja det var jo også en forklaring.... 8818313[/snapback] 2.00, 3.00 er større oppdateringer enn 1.90, 1.80 osv. ja. Det er helt vanlig og det er sånn med 99 % av alle program som lages i dag. 1.90, 1.80 osv. er kun oppgraderinger til 1.00, mens 2.00 er en ny versjon og derfor større. Er det så vanskelig å forstå? Hvis de er ferdige med alt til 2.00 så hvorfor lansere en 1.90 kun for å vente? Skjønner? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Ja, så får vi si det, da... Men, er det noen som vet når denne oppdateringen kommer? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Ja, så får vi si det, da... Men, er det noen som vet når denne oppdateringen kommer? 8818409[/snapback] Foreløpig er det ingen som vet, men det har jo kommet en ca. hver måned siden april tror jeg det var så kan jo komme i slutten av Juni Endret 9. juni 2007 av master_al Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Ja, det er vel logisk... Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Og hva er vitsen med å først gi ut 1.90 med noen små fungsjoner, så vendte en måned, og komme med 2.00. Når de allerede har funnet ut av disse fungsjonene, så kan de jo bare ha dem med i 2.00! 8818243[/snapback] Hva er vitsen? Synes Sony har vært flinke til å sende ut oppdateringer..1 oppdatering i mnd. Og det kan da ikke være dårlig? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Neida, men kanskje det hadde vært en idè å komme ut med de største og beste fungsjonene først, som f.eks. å kunne åpne XMB midt i ett spill (dette kommer endelig i 2.00) i stedet for å komme med sånn små tileggsfungsjoner, som ikke hjelper særlig mye... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Tydeligvis en her som ikke vet annet en å surke.... Sony har vært flinke til å oppdatere ps3'ens firmware med funksjoner som brukerene har etterspurt. Selvfølgelig er det noe som gjenstår før at det er perfekt, men de kommer nok dit en dag. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Neida, men kanskje det hadde vært en idè å komme ut med de største og beste fungsjonene først, som f.eks. å kunne åpne XMB midt i ett spill (dette kommer endelig i 2.00) i stedet for å komme med sånn små tileggsfungsjoner, som ikke hjelper særlig mye... 8818670[/snapback] Kan det ha noe med at de største og beste funksjonene som du kaller det også er de som tar lengst tid å utvikle? Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 For alt hva vi vet kan jo sony i updates som 1.80 og 1.90 lagt in ting som skal gjøre ps3en klar for det som måtte komme til 2.00. Tror nok ikke at de lager opdateringene uten noe grunn. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hele det 2.00 greiene var bare et rykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå