Gjest RandomDude Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Heisann Jeg jeg går i 9. klasse nå og skal begynne i 10. klasse til høsten. Jeg er da så heldig at jeg skal få regulering (begynner om 2 uker og tar av om 1 år). Jeg lurte derfor på; hvordan er det å kysse/kline med regulering. Da snakker vi vanelig oppe og ned på utsiden av tennene. - ****** Lenke til kommentar
Robinho5599 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 kvor vil du ha regulerin å kysse,kline med regulerin synest at det e ekkelt få han som skal kysse dei dette var barre eit eksempel Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det går helt fint. Jeg kysset mye med regulering på mine yngre dager. Man burde være litt forsktig med å overdrive med andre som har regulering, da kan det medføre komplikasjoner. (Ikke like ille som historien som de som måtte gå rundt hektet til hverandre en hel dag, men kantete metall vs kantete metall kan uansett få ubehagelige følger) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Han skal ha regulering på magen, Robinho5599. Er vel kanskje litt rart i begynnelsen, men så lenge du passer på å holde det rent (ikke så koselig når det henger fast en sardin i reguleringa, no?) så burde det nok gå bra. Heilage: Kan man faktisk hekte seg fast eller er det bare BS? Endret 9. juni 2007 av DemonFudge Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Heilage: Kan man faktisk hekte seg fast eller er det bare BS? 8818216[/snapback] Det går. Klossene kan hekte seg i hverandre eller i ståltråden. Men man går ikke klistret til en annens tenner en hel dag, man må bare lirke seg løs. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Jeg hektet meg fast over alt da jeg hadde regulering (særlig ullgensere er et helvete), men det var heldigvis da jeg var så liten at kyssing ikke helt ble det store problemet. Endret 9. juni 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Takk for svar, da har jeg ingenting å være redd for =) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Dama mi hadde regulering, jeg merket ikke så mye til den, men hun har den ikke nå lengre.. Nå har hun bare rette og pene tenner:) Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg har regulering, og har hatt det i en stund nå. Har ikke hatt noe problemer med kyssing / klining mens jeg har hatt de på. (Ikke før jeg satte de på heller ^^,). Har også klina med ei som hadde (samtidig som jeg hadde) og det var ikkeno problem. Så nei, du har ingenting å være redd for Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Eksen hadde regulering de første mnd vi var sammen, men jeg merka vel egentlig ikke veldig mye til den (: Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg hadde regulering på samme tid selv. Jeg tenkte ikke på det og la ikke merke til det heller. Men jeg vet at hun jeg kysset merket det av og til, men ikke noe ubehagelig. Nå har jeg ikke kysset en annen med regulering så det vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Dama mi har regulering, ingen problemer =) Lenke til kommentar
Lucifers-Angel Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 har selv regulering og synes det går kjempe bra;) har litt ont i tenner og kjeve av og til men dette går over. ellers føles det av og til som om du ikke får opp munnen helt, men dette er vist kun innbilning Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Har Regulering nå, fikk på for 1 mnd siden skal ha et år til.. Ikkenoe problem med det, du trenger kansje ikke overdrive men ikke noe problemer så langt... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Bortsett fra at det ser penere ut uten regulering er det ikke no problem med mindre dama/gutten skal gni togskinnene hardt mot lepper og tenner Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det går helt fint. Puss tennene og reguleringen godt og ta det rolig. Ikke noe stort problem er min erfaring Lenke til kommentar
smunii Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Heisann Jeg jeg går i 9. klasse nå og skal begynne i 10. klasse til høsten. Jeg er da så heldig at jeg skal få regulering (begynner om 2 uker og tar av om 1 år). Jeg lurte derfor på; hvordan er det å kysse/kline med regulering. Da snakker vi vanelig oppe og ned på utsiden av tennene. - ****** 8817970[/snapback] Hei, har vert borti det samme for bare noen måneder siden(var så heldig at jeg fikk ta det av hetter 1 år:D) . Jeg spurde også meg selv disse spørsmåle. Er det anderledes og kysse med streng? Vell, nei egentlig ikke, du må bare ikke jøre for masse med en annen som har streng for da kan det hende at dere setter dere sammen:P men tror det er veldig sjeldent.. du kan kysse/kline hvor mye du vill med streng. Jeg kunne jafall det, så kan vell du og:P hehe.. So go for it:) -Smunii- Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Bare husk som tidligere nevn å rense reguleringen og ha ellers god munnhygiene. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Det går faktisk ann å få en ståltråd inn i tannkjøttet, ja det har skjedd meg flere ganger siden tannlegen ikke bøyde inn de trådene ordentlig, og derfor stakk noen ut. Jeg greide også en gang å hekte fast en baconskive, og svelgte den, så den hang fast bakerst i reguleringa og nedover halsen min, forbauset over at jeg ikke kasta opp, etter 1,5 år med regulering er alt jeg kan si, gru deg. Det er så ille som det høres ut. Edit: Ja, ta det med ro og ikke kast deg over folk, da er det enkelt å hekte seg fast Endret 25. juli 2007 av Bundy Lenke til kommentar
psyches Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jepp, regulering suger! Men kysse kan man vel gjøre, tror ikke det har noen spesiell effekt om du ikke har det, eller om du har det. Men regulering generelt er noe dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå