Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Regulering - Kyssing and Stuff

Gjest RandomDude

Anbefalte innlegg

Gjest RandomDude

Heisann :)

Jeg jeg går i 9. klasse nå og skal begynne i 10. klasse til høsten. Jeg er da så heldig at jeg skal få regulering (begynner om 2 uker og tar av om 1 år). Jeg lurte derfor på; hvordan er det å kysse/kline med regulering. Da snakker vi vanelig oppe og ned på utsiden av tennene.

braceface.jpg

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går helt fint. Jeg kysset mye med regulering på mine yngre dager. Man burde være litt forsktig med å overdrive med andre som har regulering, da kan det medføre komplikasjoner. (Ikke like ille som historien som de som måtte gå rundt hektet til hverandre en hel dag, men kantete metall vs kantete metall kan uansett få ubehagelige følger)

Lenke til kommentar

Han skal ha regulering på magen, Robinho5599.

Er vel kanskje litt rart i begynnelsen, men så lenge du passer på å holde det rent (ikke så koselig når det henger fast en sardin i reguleringa, no?) så burde det nok gå bra.

Heilage: Kan man faktisk hekte seg fast eller er det bare BS?

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Heilage: Kan man faktisk hekte seg fast eller er det bare BS?

8818216[/snapback]

Det går. Klossene kan hekte seg i hverandre eller i ståltråden. Men man går ikke klistret til en annens tenner en hel dag, man må bare lirke seg løs.

Lenke til kommentar

Jeg hektet meg fast over alt da jeg hadde regulering (særlig ullgensere er et helvete), men det var heldigvis da jeg var så liten at kyssing ikke helt ble det store problemet.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Jeg har regulering, og har hatt det i en stund nå.

Har ikke hatt noe problemer med kyssing / klining mens jeg har hatt de på. (Ikke før jeg satte de på heller ^^,).

Har også klina med ei som hadde (samtidig som jeg hadde) og det var ikkeno problem. Så nei, du har ingenting å være redd for ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde regulering på samme tid selv. Jeg tenkte ikke på det og la ikke merke til det heller.

Men jeg vet at hun jeg kysset merket det av og til, men ikke noe ubehagelig.

Nå har jeg ikke kysset en annen med regulering så det vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Heisann :)

Jeg jeg går i 9. klasse nå og skal begynne i 10. klasse til høsten. Jeg er da så heldig at jeg skal få regulering (begynner om 2 uker og tar av om 1 år). Jeg lurte derfor på; hvordan er det å kysse/kline med regulering. Da snakker vi vanelig oppe og ned på utsiden av tennene.

braceface.jpg

:p

8817970[/snapback]

Hei, har vert borti det samme for bare noen måneder siden(var så heldig at jeg fikk ta det av hetter 1 år:D) .

Jeg spurde også meg selv disse spørsmåle. Er det anderledes og kysse med streng?

Vell, nei egentlig ikke, du må bare ikke jøre for masse med en annen som har streng for da kan det hende at dere setter dere sammen:P men tror det er veldig sjeldent.. du kan kysse/kline hvor mye du vill med streng. Jeg kunne jafall det, så kan vell du og:P hehe.. So go for it:)

-Smunii-

Lenke til kommentar

Det går faktisk ann å få en ståltråd inn i tannkjøttet, ja det har skjedd meg flere ganger siden tannlegen ikke bøyde inn de trådene ordentlig, og derfor stakk noen ut.

Jeg greide også en gang å hekte fast en baconskive, og svelgte den, så den hang fast bakerst i reguleringa og nedover halsen min, forbauset over at jeg ikke kasta opp, etter 1,5 år med regulering er alt jeg kan si, gru deg. Det er så ille som det høres ut.

Edit: Ja, ta det med ro og ikke kast deg over folk, da er det enkelt å hekte seg fast :whistle:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...