AndersT2 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Nei det er ikke FLIPPER jeg er ute etter. Det gikk en TV serie på NRK på starten av 90-tallet om en familie som drev ett eller annet med delfiner. Familien hadde mistet moren sin eller noe slik, og datteren var døv. Noen som vet hvilken jeg mener? Det var vel kun 1 sesong eller noe slikt. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Nei det er ikke FLIPPER jeg er ute etter. Det gikk en TV serie på NRK på starten av 90-tallet om en familie som drev ett eller annet med delfiner. Familien hadde mistet moren sin eller noe slik, og datteren var døv. Noen som vet hvilken jeg mener? Det var vel kun 1 sesong eller noe slikt. 8817719[/snapback] Dolphin Cove? http://www.imdb.com/title/tt0096568/ Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Takk, det var den. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Denne har jeg faktisk sett, men hadde totalt glemt den! Genialt. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Denne har jeg faktisk sett, men hadde totalt glemt den! Genialt. 8831503[/snapback] Sprøtt.. jeg er 25 (snart 26) og mener jeg burde ha ett dette.. men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå