Opticane Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har akkurat kjøpt meg D40 kit'et, men vil gjerne ha en telezoom til ferie osv. Hvordan er den optiske kvaliteten på denne i forhold til 18-55ern kit-linsa? lysstyrke i forhold? Noen som evt. har denne og kan kommentere litt? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har akkurat kjøpt meg D40 kit'et, men vil gjerne ha en telezoom til ferie osv. Hvordan er den optiske kvaliteten på denne i forhold til 18-55ern kit-linsa? lysstyrke i forhold? Noen som evt. har denne og kan kommentere litt? Den skal være ganske lik, dette er telezoomen Nikon laget for å komplettere kit-objektivet (og det ble vel solgt noen dobbeltkit med D50, 18-55 og denne). Så du kan regne med samme kvalitet: ganske bra optisk, ikke fullt så fantastisk byggekvalitet. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Angående dobbelkit så tviler jeg, denne kom i april i år. Husk at det er VR utgaven jeg snakker om. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Nikons bokstavsuppe: AF-S DX Zoom-Nikkor 55-200mm f/4-5.6G ED AF-S DX VR Zoom-Nikkor 55-200mm f/4-5.6G IF-ED Ut ifra overskriften snakket du om den uten VR. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 sorry, så det nå.. men jeg mente VR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå