gasolina Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har en Qtek9090, og har prøvd meg på å installere ulike programmer på den. Hvis jeg f.eks laster ned noe fra download.com som jeg overfører til minnekortet på mobilen, og prøver å starte programmet får jeg bare opp feilmeldinger av typen: "XXX is not a valid pocket PC application". Hva gjør jeg feil? Eller er det bare jeg som er helt brød/idiot/løk/knøvvel? På denne mobilen har jeg windows mobile 2003 second edition. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 du har jo svart på det sjøl du må laste ned noe som den saken din støtter Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 ja ok, da er jeg en idiot:) can you help me? betyr det at 2003 SE er bare nå gammalt møkk? Hvor finner man tak i nå duganes operativsystem? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 hehe kontakt meg på pm ^^ og btw 2003 ekke nødvendigvis noe gammelt møkk bare du som laster ned til feil operativ system Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 1) Du må laste ned programvare til en Pocket PC. 2) Disse installeres på to måter: - EXE-filer kjøres stort sett på PCen med telefonen koblet til - CAB-filer overføres til telefonen og kjøres derfra via Filutforskeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå