Gå til innhold

Hvordan installerer man egentlig?

Anbefalte innlegg

Har en Qtek9090, og har prøvd meg på å installere ulike programmer på den. Hvis jeg f.eks laster ned noe fra download.com som jeg overfører til minnekortet på mobilen, og prøver å starte programmet får jeg bare opp feilmeldinger av typen: "XXX is not a valid pocket PC application". Hva gjør jeg feil? Eller er det bare jeg som er helt brød/idiot/løk/knøvvel?:) På denne mobilen har jeg windows mobile 2003 second edition.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en Qtek9090, og har prøvd meg på å installere ulike programmer på den. Hvis jeg f.eks laster ned noe fra download.com som jeg overfører til minnekortet på mobilen, og prøver å starte programmet får jeg bare opp feilmeldinger av typen: "XXX is not a valid pocket PC application". Hva gjør jeg feil? Eller er det bare jeg som er helt brød/idiot/løk/knøvvel?:) På denne mobilen har jeg windows mobile 2003 second edition.

8817597[/snapback]

Legg inn activesync på PC'en din, og dobbeltklikk deretter på applikasjonen på PC'en i stedet, da vil det du ønsker å installere bli installert!

Alternativt kan du se om det finnes *.cab versjoner av programmene du ønsker å installere, da disse kan eksekveres på en PDA, og dermed ikke er avhengig av å kjøres på PC !

:ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...