gasolina Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har en Qtek9090, og har prøvd meg på å installere ulike programmer på den. Hvis jeg f.eks laster ned noe fra download.com som jeg overfører til minnekortet på mobilen, og prøver å starte programmet får jeg bare opp feilmeldinger av typen: "XXX is not a valid pocket PC application". Hva gjør jeg feil? Eller er det bare jeg som er helt brød/idiot/løk/knøvvel? På denne mobilen har jeg windows mobile 2003 second edition. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har en Qtek9090, og har prøvd meg på å installere ulike programmer på den. Hvis jeg f.eks laster ned noe fra download.com som jeg overfører til minnekortet på mobilen, og prøver å starte programmet får jeg bare opp feilmeldinger av typen: "XXX is not a valid pocket PC application". Hva gjør jeg feil? Eller er det bare jeg som er helt brød/idiot/løk/knøvvel? På denne mobilen har jeg windows mobile 2003 second edition. 8817597[/snapback] Legg inn activesync på PC'en din, og dobbeltklikk deretter på applikasjonen på PC'en i stedet, da vil det du ønsker å installere bli installert! Alternativt kan du se om det finnes *.cab versjoner av programmene du ønsker å installere, da disse kan eksekveres på en PDA, og dermed ikke er avhengig av å kjøres på PC ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå