supertine Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei. USB portene mine virker plutselig ikke. Prøver å koble til forskjellige enheter, men nei da.. Prøvde firewire også, gikk ikke det heller. Funka når jeg prøvde på macen, så det er ikke enhetene det er noe galt med. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 kjører du windows sp1 må du legge inn usb driver last ned fra hovedkortet sin hjemme side evt hvis du har usb kobla på pci port last ned derifra Lenke til kommentar
supertine Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 De virker fortsatt ikke? ANYONE? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 har du prøvd å aktivere dem i bios? Lenke til kommentar
supertine Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 har du prøvd å aktivere dem i bios? 8925524[/snapback] nope, kan du fortelle meg hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hadde samme problemet for en stund siden. Prøvde å instalere Usb oplegget på nytt. Det gikk dårlig. Så endte med reinstall win. Gi en lyd viss du får det til å virke. Hadde vert intranst å finne en løsning på dette her. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 husker ikke hvordan man gjorde det. hvordan pc har du? på min laptopen kan jeg bare stille klokken. men er det alle usb-portene som ikke fungerer? Lenke til kommentar
supertine Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 husker ikke hvordan man gjorde det. hvordan pc har du? på min laptopen kan jeg bare stille klokken. men er det alle usb-portene som ikke fungerer? 8925544[/snapback] Ja, og firewire. har hp compaq nx7010 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 hm.. lureste som jeg kommer på nå er å kontakte hp support, men du får nokk ikke svar før mandagen da.... Lenke til kommentar
supertine Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Kan det være en kortslutning? Pleeeease hjelp meg. Lenke til kommentar
supertine Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 ..... dette er kjipt, ingen av portene virker! ARHG! Lenke til kommentar
supertine Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 iPoden min lader i alle portene da. Men pc finner ikke noe av det jeg kobler til... Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 aktivere usb i bios= trykk del under oppstart da kommer du inn i bios så leter du litt rundt husk å save før du går ut igjen dvs f10 Lenke til kommentar
supertine Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 aktivere usb i bios= trykk del under oppstart da kommer du inn i bios så leter du litt rundt husk å save før du går ut igjen dvs f10 8929324[/snapback] Jeg har vært og aktivert i BIOS, hjelper ikke.. Er det en sikring eller noe? noe fysisk som kan være ødelagt? rart at iPoden lader i alle 3 portene.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 aktivere usb i bios= trykk del under oppstart da kommer du inn i bios så leter du litt rundt husk å save før du går ut igjen dvs f10 8929324[/snapback] Jeg har vært og aktivert i BIOS, hjelper ikke.. Er det en sikring eller noe? noe fysisk som kan være ødelagt? rart at iPoden lader i alle 3 portene.. 9045133[/snapback] hehe hvilken windows versjon kjører du trykk kontrollpanel også system Lenke til kommentar
koks Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har du sjekket strøm-instillingene? På min Acer er det med et program der man kan deaktivere f.eks. USB, Firewire, WLAN, LAN, PCMCIA osv, knyttet til forskjellige modi (er vel vanligst å ha en når du kjører på batteri og en når du er tilknyttet strømnettet). Lenke til kommentar
supertine Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 aktivere usb i bios= trykk del under oppstart da kommer du inn i bios så leter du litt rundt husk å save før du går ut igjen dvs f10 8929324[/snapback] Jeg har vært og aktivert i BIOS, hjelper ikke.. Er det en sikring eller noe? noe fysisk som kan være ødelagt? rart at iPoden lader i alle 3 portene.. 9045133[/snapback] hehe hvilken windows versjon kjører du trykk kontrollpanel også system 9045209[/snapback] xp pro 2002 Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 aktivere usb i bios= trykk del under oppstart da kommer du inn i bios så leter du litt rundt husk å save før du går ut igjen dvs f10 8929324[/snapback] Jeg har vært og aktivert i BIOS, hjelper ikke.. Er det en sikring eller noe? noe fysisk som kan være ødelagt? rart at iPoden lader i alle 3 portene.. 9045133[/snapback] hehe hvilken windows versjon kjører du trykk kontrollpanel også system 9045209[/snapback] xp pro 2002 9210054[/snapback] ok, har hatt litt det problemet selv, men i og med og ipod lader er det rare. prøvd å lasta ned usb driver=? Lenke til kommentar
supertine Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 aktivere usb i bios= trykk del under oppstart da kommer du inn i bios så leter du litt rundt husk å save før du går ut igjen dvs f10 8929324[/snapback] Jeg har vært og aktivert i BIOS, hjelper ikke.. Er det en sikring eller noe? noe fysisk som kan være ødelagt? rart at iPoden lader i alle 3 portene.. 9045133[/snapback] hehe hvilken windows versjon kjører du trykk kontrollpanel også system 9045209[/snapback] xp pro 2002 9210054[/snapback] ok, har hatt litt det problemet selv, men i og med og ipod lader er det rare. prøvd å lasta ned usb driver=? 9210100[/snapback] ja flere ganger.. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har du installert noe nytt i det siste? Tenkte jeg skulle komme med et skudd fra hofta, men tviler litt når det også gjelder firewire-portene. Høyreklikk på My Computer > Manage > Device Manager > utvid Universal Serial Bus controllers, høyreklikk på hver og en av oppføringene og velg Uninstall. Restart maskinen etterpå. Funker ikke det, gjenta prosedyren, men installér denne før du restarter: http://downloadcenter.intel.com/T8Clearanc...lName=&lang=eng Fungerer ikke den, prøv denne: http://downloadcenter.intel.com/download.a...ystems&lang=eng Ellers kan det være greit å vite om du kjører Service Pack 2. Det ser du ved å gå inn på kontrollpanelet > system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå