Innos Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kvar kan eg få kjøpt slike i Rogaland? Evt. kvar kan eg få prøvd slike sko i store storleik (46/47) slik at eg veit kva storleik eg skal ha om eg kjøpar på internett? Kan gjerne vere dei i skinn, men hovudsakleg dei i tøy eg er ute etter. Dei må forresten vere heilt svarte eller svarte/raude (hadde vore skamtøft om det var mogleg å få tak i disse i Noreg), dei svare/kvite er eg ikkje interessert i (anna enn for å sjå kva størrelse eg må ha). Av mangel på betre stad å spør om dette fordi mote- og utseendetråden er stengt, spør eg her. Om det finns eit meir passande forum ber eg ein moderator flytta tråden dit. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Bump. Rogaland var kanskje litt "mykje", tror me korter det ned til Stavanger/Sandnes-området. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Bump. Rogaland var kanskje litt "mykje", tror me korter det ned til Stavanger/Sandnes-området. 8819221[/snapback] Du er på helt feil del av forumet med dette spørsmålet. Bruk mote og velvære under samfunn. der kan de svare deg bedre vil jeg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Tror vi flytter denne over til moteforumet jeg . Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Vet ihvertfall at DNA i Stavanger fører noe fra Converse, men tviler på det har den modellen. Men eneste jeg vet om, er overhode ikke kjent i Stavanger Lenke til kommentar
Innos Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Om DNA er den skobutikken som er ved den eine inngangen på kvadrat, så hadde dei verken rett sko eller storleik (fører ikkje Converse-sko med høgare storleikar enn 45). Fleire tips? Er ikkje lenger så viktig at dei har rett farge, så lenge dei har rett sko i 46+. Endret 11. juni 2007 av Innos Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Blir vel lettest for deg å kjøpe på internett. Er bare å bestille vanlig størrelse, men hvis det står type size 13 etc vet jeg ikke. Et lite søk på google fant denne siden: http://www.nettbutikker.net/skobutikker.htm Du får bare lete litt rundt på nettet, men du finner det garantert. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Kan få dei til 450 frå diffin («minimum bestilling» er på 500 kr, men får då også gratis frakt). Problemet er at eg ikkje er sikker på kva storleik eg treng, eller om dei er gode å gå i. Når du kjøper frå diffin får du ikkje varene før om 2-4 veker. Om eg då får/har valt feil storleik, eller noko anna ikkje er som det skal, vil eg i verste fall ikkje få brukt dei før sommaren er over. Det blir vel uansett til at eg kjøpar dei derifrå i storleik 46. Er det forresten nokon som har erfaring med diffin.no, eller sit på info om diffin som eg bør vite om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå