XtaZ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har brukt spillpriser nå for å kjøpe meg Metroid Prime men det virker som om den er ute av produksjon og utsolgt overalt i hele Europa. Ville bare informere om dette så hvis noen fortsatt ikke har fått kjøpt seg dette så burde dere prøve å få kjøpt det nå før det er helt umulig å få tak i det. Jeg fikk lagt inn en bestilling på Zailor.no hvor det heller ikke var på lager men sto at det ble bestilt på forespørsel fra kunde så jeg håper de kan klare å skaffe det I alle andre butikker så var den fjernet helt fra produktlistene så der gikk det ikke ann å bestille den engang. Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg antar at du tenker på Metroid til GC? Tipper det er å få kjøpt i spiderman butikken, hvis du bor i Oslo da Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Ja til GC. Bor langt unna noen spiderman butikk desverre fikk forresten svar fra Absoluttspill.no nå på en mail jeg sendte hvor jeg spurte om de kunne skaffe det. "Hei Desverre så har ikke Nintendo denne tilgjengelig lenger i Norge. Er en god stund siden den gikk ut av sortiment. Med vennlig hilsen Jørn-Rudi Bjerkan AbsoluttSpill.no" NOT GOOD NEWS! =( Endret 9. juni 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kjipt... foreslår at du leter litt på bruktmarkedet på finn, eller lignende. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Du kan også få kjøpt det fra Amazon.co.uk, ebay.co.uk og Play.com, de selger både nye og brukte eksemplarer der. Bare pass på at du ender opp med PAL-utgaven i såfall (antar det ikke funker med NTSC-versjonen?) Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Du kan også få kjøpt det fra Amazon.co.uk, ebay.co.uk og Play.com, de selger både nye og brukte eksemplarer der. Bare pass på at du ender opp med PAL-utgaven i såfall (antar det ikke funker med NTSC-versjonen?) 8819512[/snapback] Ja så de solgte brukt på Play.com gjennom sånn PlayTrade opplegg. Hvis bestillingen min på Zailor ikke går igjennom fordi de ikke kan skaffe det så må jeg prøve det da. Noen som har erfaring med PlayTrade? Positivt eller negativt? Har aldri handlet fra Amazon før. Må man betale frakt der? Endret 9. juni 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Juke Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Du må betale frakt på Amazon, ja. Du får en oppsummering på hva varen koster samt hva frakten havner på og slikt før du bekrefter/gjennomfører bestillingen. PlayTrade har jeg ingen erfaring med selv, har bare kjøpt nye varer på play.com tidligere. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Har Metroid Prime eg. Vurderer å selgje det også. Sånne spel passer ikkje til meg. Eg skvatt ein gong Samus tok hånda på "våpenet" og skulle "lade opp" til eit super skudd. Etter det spelet har eg ikkje kjøpt fleire Metroid spel... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Har Metroid Prime eg. Vurderer å selgje det også. Sånne spel passer ikkje til meg. Eg skvatt ein gong Samus tok hånda på "våpenet" og skulle "lade opp" til eit super skudd. Etter det spelet har eg ikkje kjøpt fleire Metroid spel... 8829880[/snapback] Send meg PM om du vil selge det da Lenke til kommentar
Closed Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Gamezone.no har nok av kopier. Både av MP og MP 2 E Endret 18. juni 2007 av Klaizer Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Gamezone.no har nok av kopier. Både av MP og MP 2 E 8886054[/snapback] Sjekket Gamezone nå å fant bare MP2 Echoes, MP Hunters og forhåndsbestilling av MP Corruption Lenke til kommentar
aloras Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Playx.no har Metroid Prime i net-shoppen sin, men ikke på lager for øyeblikket. Hvis du ikke allerede har gjort det, så kan du sende de en mail og forhøre deg om de kan skaffe det til lageret igjen. Du kan også i tillegg melde deg på "discalert", da blir du e-mailet med en gang de har spillet på lager Endret 18. juni 2007 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Playx.no har Metroid Prime i net-shoppen sin, men ikke på lager for øyeblikket. Hvis du ikke allerede har gjort det, så kan du sende de en mail og forhøre deg om de kan skaffe det til lageret igjen. Du kan også i tillegg melde deg på "discalert", da blir du e-mailet med en gang de har spillet på lager 8886878[/snapback] Takker Sjekket PlayX for noen dager siden men da hadde de den ikke i netbutikken i det hele tatt så kansje det er et lite håp nå som de har lagt den til igjen Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Alle norske nettbutikker bestiller varer fra samme distributør, så hvis det står at det ikke er på lager, kan de heller ikke skaffe det, de har bare vært late og ikke fjernet produktet fra sortimentet sitt. Kjøp det brukt. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Alle norske nettbutikker bestiller varer fra samme distributør, så hvis det står at det ikke er på lager, kan de heller ikke skaffe det, de har bare vært late og ikke fjernet produktet fra sortimentet sitt. Kjøp det brukt. 8887069[/snapback] PlayX er eid av Cinemax som eier DVDstrax og DVDmoon (som nå er blitt helt sammensmeltet med PlayX) Cinemax er et dansk selskap så de har alle varene sine i Danmark og bestiller kansje inn fra andre levrandører enn her i Norge. Forhåpentligvis så har de MP i det danske fjernlagret sitt Har prøvd å kjøpt det brukt av folk og butikker men enten så svarer ikke folk på mail eller butikkene sender ikke til Norge Endret 18. juni 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå