wrapman Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Alltid artig å se hva andre har tro på Det er nesten alltid smart og gå ut av markedet i Mai og tilbake i Oktober. Når det er sagt så blir makedet mer og mer snakk om å plukke enkeltaksjer basert på de kriterier man setter når det gjelder risk og så holde seg til områder man har litt greie på. Mine tips: Nasdaq: CYCR - høy risk med potensiell høy retur Nasdaq: CYTR - medium risk, medium retur Nasdaq: RMBS - liten risk men potensiell bra retur - må ha ett pars års sikt (selvc om denne plutselig kan eksplodere pga avgjørelse av rettsaker) OSE: PSI - rimelig sikker slev etter bra medgang siste 12 måneder Husk å gjøre dine egne undersøkelser, dette er kun ett forum hvor man kan tipse om det man vil! Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Bra tiltak wrapman. Men har du et tips på en aksje som har lav risk og høy retur? Jeg har 10 000 kr jeg kunne tenke meg å doble. Lenke til kommentar
wrapman Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 beste tipset jeg kan gi deg da er CYCR hvis din horisont er 12 måneder, hvis lenger horisont så ville jeg velge RMBS Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Før dere putter altfor mye penger i disse aksjene håper jeg dere legger merke til at alle bortsett fra PSI har vært i nokså fritt fall de siste månedene. Forsøk på bunnfisking er veldig risikabelt. Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 CYCR høres bra ut. Bioteknologi er noe jeg har tro på. Tror jeg kjøper 5000 aksjer i ettermiddag da. De koster bare $0,36 pr stykk. Bruker min norske megler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå