Chaoks Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei. Jeg skal begynne på Kvt til høsten og er helt ny på når det gjelder slikt. For når jeg skal regne ut hvor mye jeg får i stipend, og jeg har skilte foreldre, skal jeg da ta det hun tjente eller skal jeg likevel regne med også min far's inntekt?? Min mor har også giftet seg igjen, så skal jeg da heller regne med min mor og hennes manns inntekt?? Annen ting jeg lurer på, hvis jeg går på privatskole, får jeg da dekt bøker og materieller eller må jeg skaffe det selv som på vanlige vgskoler?? Kan dere værsåsnill å svare..! Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Da jeg søkte stipend i fjor høst skrev jeg inntekten til mamma og hennes nye mann, i steden for pappas inntekt. Stefaren min har gått på høyskole de siste årene, og har derfor ikke inntekt, i motsetning til faren min. Tror det kan være grunnen til at jeg fikk stipend. Når det gjelder det med privatskoler så tror jeg nesten du må undersøke det med den aktuelle skolen. Men jeg vet egentlig ikke, så skal vel ikke uttale meg. Må få sagt det at det nå gradvis skal innføres gratis skolebøker på vgs. Les om det på linken gratis skolebøker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå