thadon Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Skal finne en fyr som er på et kors (første verdenskrig delen) Er i en kjeller nå Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Svar: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor bruk darkness kreftene ute ved det treet i midten av brettet ved en liten brakke som er knust, da dukker plutselig liket opp og du snakker med han og får darkness gunnen Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Svar: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor bruk darkness kreftene ute ved det treet i midten av brettet ved en liten brakke som er knust, da dukker plutselig liket opp og du snakker med han og får darkness gunnen 9025748[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mener du i den kjelleren? Eller ute på "hillen"? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor bruk darkness kreftene ute ved det treet i midten av brettet ved en liten brakke som er knust =D Endret 7. juli 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor bruk darkness kreftene ute ved det treet i midten av brettet ved en liten brakke som er knust =D 9026889[/snapback] Fy faen så forbanna dum jeg er Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Trodde jeg måtte ta å sende det ene darkness hue imellom den lille sprekken, for å så ta å fylle opp darkness power ved å ta hjertene til soldatene, fy faen, jeg er så jævla dum Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Sitter litt fast selv, så jeg trenger litt hjelp....... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor er nede i helvette som jeg kaller det og er der du får demon arm og kamikaze darkling men veit ikke hvor jeg skal gå videre? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Litt mer utfyllende så skal jeg hjelpe deg hvilke chapter og sånt One War elr nå tid? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Viss du sitter fast ved en bjelle så går det ann og dra den ut med demon armen Endret 9. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Sitter litt fast selv, så jeg trenger litt hjelp....... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor er nede i helvette som jeg kaller det og er der du får demon arm og kamikaze darkling men veit ikke hvor jeg skal gå videre? 9038097[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor spawn en kamikaze darkling, så sprenger han hull i veggen for deg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg lurer på en ting, er ikke poenget med spillet at man skal tenke og løse oppgaver selv da litt dumt og bare spørre for og komme seg igjennom spillet uten og slite med noen som helst oppgaver. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Satt fast i tre kvarter, da er det vel greit å spørre? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Joda, seff er det greit og spørre, men dette er da ikke så vanvittig tenkespill? elr er det? Bare husk at hver gang man sitter fast så har det noe med darkness krefter. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Litt mer utfyllende så skal jeg hjelpe deg hvilke chapter og såntOne War elr nå tid? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Viss du sitter fast ved en bjelle så går det ann og dra den ut med demon armen 9038255[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor World War 1 Trenches der du får for allerr første gang kamikaze darkling Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Gjør som zeox sa Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Finn en vegg som ikke er helt tett, så spawner du kamikaze darklingen og sikter mot veggen så vips, er det vei Endret 9. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har runda spillet på søndag. Utrolig bra! Håper allerede på en oppfølger Utrolig kult med spill hvor man kan være ultimat badass. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Gjør som zeox sa Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Finn en vegg som ikke er helt tett, så spawner du kamikaze darklingen og sikter mot veggen så vips, er det vei 9039734[/snapback] Takker for hjelpen, måtte bruke øynene mine litt mer siden det var jævla mørkt akkurat der for jeg liker å knuse lysa rundt meg Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Noen som har lest de tegneseriene som mann åpner? Synes de er veldig underholdendes. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Sliter med å lese teksten selv når det er zoomet inn. Da går jeg heller til Outland og kjøper par stk istedet. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 weee! har alle singleplayer achievementsene > Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Sitter fast, jeg har fått nøkkelen til the old city hall station ellernoe, men vet ikke hvordan jeg kommmer meg dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå