Shaper^ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Topicen sier sitt. Jeg har lenge lurt på om det finnes noen programmer som gjør at jeg kan omkode DivX eller XviD til DVD format.. Tenker ikke kvalitetsmessig, men tenker bare om jeg kan gjøre om ei DivX/XviD fil om til DVD format, for så å brenne det ut på en DVD og spille det av på en helt vanlig DVD spiller... Noen som har noen tips til dette? (Ånei, hvis noen spørr, så tenkte jeg ikke å omgjøre spillefilmer osv, jeg tenke mer på KLiKK fra Itavisen, trailere og andre gratis serier som man kan laste ned) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Windows DVD Maker (er med Vista Ultimate og Home Premium), Nero Vision (Express), DVD Santa, WinAVI Video Converter, ConvertXtoDVD og All2DVD er nokre døme på program som kan gjere dette. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Flott, programmer jeg har leita lenge etter Hertelig takk! Lenke til kommentar
quality123 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Har prøvd det meste og konkludert med at CyberLink PowerProducer er det beste programmet for å brenne DivX (og de fleste andre formater) direkte til DVD. Har en rekke versjoner av dette programmet og alle har fungere utmerket. Du kan laste ned en gratis trial her: http://www.cyberlink.com/multi/download/trials_3_ENU.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå