steffler Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 er det noen som vet om noen anime serier der det handler om music band og slikt!! takker for svar! Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Suzumiya Haruhi no Yūutsu har en episode med band, og ellers veldig mye av "og slikt!!", bokstavelig talt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 er en serie som heter BECK som handler om et japansk indie rock band. det er en veldig kul serie og det er veldig my kul musikk der. Noen av de kuleste sangene jeg veit im er fra den serien. Lenke til kommentar
steffler Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 takker for svar! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 du kan jo også ta en titt her http://www.animenfo.com/animebygenre.php?genre=14&perpage=30 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Personlig mener jeg FLCL (Furi Kuri) er den beste animeen som handler om musikk Lenke til kommentar
enl Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Full Moon wo Sagashite er en fin serie. Ligger som nr. 2 på animenfo's top 200 liste Full moon wo Sagashite hos Animenfo Motoko, har set FLCL, og synes den handler om alt annet enn musikk..sånn bortsett fra at jenta på den gule vespaen liker å slå med gitaren FLCL - animenfo Endret 12. juni 2007 av enl Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Nettopp, skal jeg understreke personlig Fikk aldri sansen for Beck, etc. Men jeg kan jo anbefale Nana, da. Handler half'n half om en punkrocker, og en annen jente med kjærlighetsproblemer, begge heter Nana. Men jeg har ikke sett så nøye på animeen, ettersom jeg leste mangaen. Endret 12. juni 2007 av Motoko Lenke til kommentar
enl Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hehe Oppfattet. Veldig personlig. Kom på en annen serie også; Nodame Cantabile. Handler stort sett om musikk, og er til tider svært artig *Gabu!* . Tegningsmessig ligner den litt på sumomo. Nodame Cantabile Endret 13. juni 2007 av enl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå