steffler Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 det er en form for kampsport tror jeg. dem bruker mest føttene og har armene i bandasje elnz og er litt sånn eventyrakrig anime!! håper noen vet hva det kan være slaks anime! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Du har ikke noe link, noe som helst? Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
steffler Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 det har jeg fra en anime jeg har sett for lenge siden oss mitt søskenbarn men han huske ikke hva den het så jeg spurte her på forumet i håp om at noen visste hvilken am\nime serie det var!! den er kanskje fra 90 tallet! håper noen vet!! takker for svar til dem som vet og som prøver og finne! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Da må jaffal jeg melde pass. Er det noe jeg har lite peil på så er det old school anime (90-tallet blir for gammelt for meg *humre*) Lenke til kommentar
enl Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Dragonball og Ranma er kjente animer som har noen år på baken. Hvordan ser hovedpersonen ut, bortsett fra det med armene i bandasje? Lenke til kommentar
steffler Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 desverre husker jeg ikke noen ting nesten bare di opplysningene jeg har skrevet på første post!! det er ikke ranma elr dragonball!! jeg følger med på di seriene btw!! Lenke til kommentar
enl Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Akkurat Har alle sesongene av Ranma, og det irriterer meg at serien aldri ble fullført. Er jo nærmest en blåkopi av mangaen. Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dere vet at under japanske tegneserier er det over 50 der de slåss med bandasjer og sånt... uten bilde eller Link vil de aldri gå med mindre dere harr jævelig flaks da Lenke til kommentar
Crestfallen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Høres veldig ut som Street Fighter animeen, den er også ganske gammel. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Høres veldig ut som Street Fighter animeen, den er også ganske gammel. agreed, ganske sikker på at det er street fighter Lenke til kommentar
steffler Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 niks, har funnet ut at det er en type martial arts anime bandasjen på hendene fungerer som et håndgjærn(altså bandasjene mellom hendene er sammen). mener og huske at alle hadde sånne bandasjer. på den episoden jeg husker å ha sett så er det visst på en måte sånn martial arts tournement, eller en eller annen Fighting-konkuransse . kan ikke huske mer nå,. håper noen vet noe om denne animen. håpet jeg skulle klare og finne tak i den takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå