Gå til innhold

Vennegjeng til syden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan 4 jenter få tak i en billigst mulig reise til syden?

8817386[/snapback]

Uspesifisert restplass, kort tid før avreise.

8818690[/snapback]

Er det da stpr mulighet for å komme til et sted med mye turrister og på et ok hotell?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
ok, Men tenkte mer å dra til kanariøyene som er litt varmere.. Tror ikke Bulgaria har det fineste været i mars/april..

9011213[/snapback]

Jeg og noen kompiser tenkte det samme, rundt uke 11-12 (når vi har vinter og påskeferie her i nord i allefall). Siden disse ukene er da det er mest traffikk nedover mot kanariøyene (sånn bortsett fra sommern kan jeg tenke meg?), har vi regnet med at det blir noe dyrere enn ellers.

Så det vi har tenkt til er å bestille nå ved skolestart - bedre enn å vente på restplass i mine øyne, hater usikre ting. Er jo billigere enn å bestille rett før ferien også, forsåvidt.

Lenke til kommentar
Hvordan kan 4 jenter få tak i en billigst mulig reise til syden?

8817386[/snapback]

Bestill dagen før dere reiser. Det gikk ned ca 1500,- på tre dager på den reisen vi bestilte..

(uspes)

Hvis du bestiller uspessifisert reise i toppsesongen, så får du også bedre hotell om du reiser utenom sesong. Men det kan være du blir flyttet etter en uke da. Da vi ble det fikk vi enda større rom, og enda større balkong.. så vi ble bare glad!

Lenke til kommentar
Ja..Kommer fra Nord Norge :p Så blir kanskje også og bestille nå snart da :)  Gleder meg :D

Tror dere det er billigst og bestille pakke? hotell/fly osv...eller hotell og fly hver for seg? og hva er best for standaren osv?

9013354[/snapback]

Om du ikke bor for langt unna, er det direkterute fra Tromsø mener jeg å huske. Er vel ikke så dumt, med tanke på mellomlanding og/eller venting på Gardemoen eller buss fra Gardemoen til Torp etc.

Jeg er veldig av planleggingstypen, så jeg og en anna kompis har tenkt til å prøve å få de andre med på å sette en frist, og til da må alle ha penger og være klar til å bestille. Har ikke så mye is i magen når det kommer til sånt :!:

Lenke til kommentar
Ja..Kommer fra Nord Norge :p Så blir kanskje også og bestille nå snart da :)  Gleder meg :D

Tror dere det er billigst og bestille pakke? hotell/fly osv...eller hotell og fly hver for seg? og hva er best for standaren osv?

9013354[/snapback]

Om du ikke bor for langt unna, er det direkterute fra Tromsø mener jeg å huske. Er vel ikke så dumt, med tanke på mellomlanding og/eller venting på Gardemoen eller buss fra Gardemoen til Torp etc.

Jeg er veldig av planleggingstypen, så jeg og en anna kompis har tenkt til å prøve å få de andre med på å sette en frist, og til da må alle ha penger og være klar til å bestille. Har ikke så mye is i magen når det kommer til sånt :!:

9019940[/snapback]

Bor i Lofoten :p Så ligger nærmere Evenes, og derfra bruker det også og gå direktefly, så får se om vi finner noe derfra :)

Vill også bestille fortest mulig, føles tryggere på en måte :p

Lenke til kommentar
Jau. Hvor mye har dere tenkt til å bruke på turen?

9020559[/snapback]

Vet ikke helt. På reisa og slikt vil vi prøve og få det ned til rundt 5000 hvis det er mulig :p Men jeg har ikke sjekka ut så mane priser enda.. Hva tror du en slik trur vill koste?

Lenke til kommentar
Jau. Hvor mye har dere tenkt til å bruke på turen?

9020559[/snapback]

Vet ikke helt. På reisa og slikt vil vi prøve og få det ned til rundt 5000 hvis det er mulig :p Men jeg har ikke sjekka ut så mane priser enda.. Hva tror du en slik trur vill koste?

9020598[/snapback]

Tja, kikka raskt gjennom noe ving-reiser, så en del leilighetshotell, 1 uke, for rundt 4 tusen i Playa del Inglés. Det er vel den prisen vi blir å ende på her tenker jeg, pluss/minus. Billigere hadde vært flott, men man må nesten ha et greit budsjett, så får man heller ha noe til overs (dessuten gidder i allefall ikke jeg å bo på noe kakkerlakkinternat :!: ). Godt jeg fikk meg en grei sommerjobb i sommer da :D

En annen ting, er jo å stikke innom et reisekontor/byrå eller to, kan jo være greit.

Lenke til kommentar
Haha, vill ha et ganske bra hotell:P eller, ja, ett med kjøkken i alle fall og litt slikt  :)

Men er usikkre på 1 eller 2 uker, trur vinterferien er slått sammen med påska her i år :D Blir vell en del dyrere da men..

9020699[/snapback]

Et lite hybelkjøkken er vel passelig standard på leilighetshotell. Greit å spise frokost osv. uten å nødvendigvis måtte gå på café og greier. Angående hotell, så vil jeg tro at rundt tre stjerner er helt ok. Går man over på fire stjerner blir det fort dyrere, uten at det nødvendigvis er så mye bedre (en bar ved bassenget og "supermarket" i bygninga klarer man seg fint uten, imo).

Uten at jeg har snakket med alle kompisene som har tenkt til å hive seg med, tror jeg vi blir å satse på 1 uke, selv om det kan virke kort. Blir vel sliten etterhvert, blir jo ikke akkurat familieferie med utflukter histen og pisten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...