Gjest Gjest_confused_* Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 halla!! har en litt kjip en her.. jeg liker ei venninne av meg. probleme er at ho er sammen med en av mine beste venner. jeg har selvfølgelig ikke tenkt å prøve meg på ho. det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre? kan ikke akurat bare bestemme meg for å slutte å like ho liksom. tror kanskje a liker meg litt og men jeg vil uansett ikke prøve meg på ho. det ville såra vennen min..... så hva ska jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Forresten så poster jeg som gjest fordi mange venner av meg er her inne og jeg vil helst ikke at de ska se det. det hadde vært lit kjipt.. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg syns ikke du skal gjøre noe, egentlig, enkelt og greit. Hvis du gjør ett feiltrinn så står du plutselig igjen uten jenta OG kompisen din. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg syns ikke du skal gjøre noe, egentlig, enkelt og greit. Hvis du gjør ett feiltrinn så står du plutselig igjen uten jenta OG kompisen din. 8817471[/snapback] What he said Lenke til kommentar
salah Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Du er dum hvis du forteller eller i verste fall prøver deg på dama... Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Prøv å tenk på andre ting, prøv å forelsk deg i noen andre! Åssen er det ordtaket igjen? "Theres more fish in the sea" er det sånn? Jaja, du forstår sikkert hva jeg mener Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hadde ingen planer om å fortelle det eller noe, nei Takk for svar, ska prøve å glemme ho Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det er vel det beste for alle ja. Kompiser som tar damer er noe dritt, ingen som tenker på han som mister dama hvordan han kommer til og få det... Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det er ikke bare bare å glemme den man er forelsket i... det er rene helvettet! Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Prøv å tenk på andre ting, prøv å forelsk deg i noen andre! Åssen er det ordtaket igjen? "Theres more fish in the sea" er det sånn? Jaja, du forstår sikkert hva jeg mener 8817536[/snapback] "Theres more fisk in the sea, then it is on land" Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Det er ikke bare bare å glemme den man er forelsket i... det er rene helvettet! Ja det kan jeg vere enig i men det blir mer helvete for han andre som mister dama si. Og så må han glemme den han er forelska i, og så kommer han til og miste en kompis og så da blir det enda mer helvete for begge to.. Så det er vel best og bare holde det inni seg til følelsene går over, prøve og finne noen andre hjelper bra Endret 10. juni 2007 av alexsnader Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 ...tror kanskje a liker meg litt og... Det tror alle når de er forelska det... Ikke si ett ord, og la det passere, jeg var nettopp i akkurat samme situasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bros before hoes. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hadde noe av det samme problemet, men så gikk hun fra en av bestekompisene mine FORDI hun likte meg. Jeg spurte enkelt og greit om det var greit for han at jeg prøvde å bli sammen med hu, og heldigvis var det helt greit, for de hadde et veldig kort forhold så han glemte hu ganske fort tror jeg Lurer svært mye på om han kommer til å få samme problemet, som jeg har veldig følelsen av at han kommer til å få, men han er nok smart nok til å ikke gjøre noe Poster under nick fordi det ikke gjør meg noe om han ser det, vi har snakket ganske mye om det uansett så ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 BadBeer, det er sånn man holder på 7. klassen..være sammen med jente i 2 uker, så tar kompisen over, så neste kompis og det er heeelt normalt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 BadBeer, det er sånn man holder på 7. klassen..være sammen med jente i 2 uker, så tar kompisen over, så neste kompis og det er heeelt normalt. 8839183[/snapback] Så la 7. klassinger være 7. klassinger da Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 "Damer kommer og går, men venner består." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå