Patrick de Maar Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Frokosten er fortsatt et av de viktigste, om ikke det viktigste måltidet. Ikke dropp det. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Eneste måltidet som er viktigere enn andre er vel det etter trening. Lenke til kommentar
Kezza Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Så jeg går ikke noe mer ned i vekt hvis jeg spiser flere måltider eller mindre store? Det er det samme? Så hvis jeg passer på at jeg ikke skal spise mer enn "så mye" hver dag så kan jeg spise når som helst når jeg er sulten? Og hva burde "så mye" være? Er snart 15 år og er 172 høy og veier 69 kg. Har bra med muskler men masse fett på kroppen. Har nå mest nederst på magen og på sidene. Endret 27. juli 2007 av Kezza Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Nå har jeg jogget og trent intensivt vær morgen før frokost, så får håpe dette stemmer. Lenke til kommentar
Kezza Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Nå har jeg jogget og trent intensivt vær morgen før frokost, så får håpe dette stemmer. 9157016[/snapback] ekke d bare en myte? å trene før frokost? Endret 28. juli 2007 av Kezza Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det finnes vel argumenter for og mot. Nå hadde det seg slik at jeg var på en treningsleir og egentlig ikke hadde noe valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå