Gå til innhold

Cube-30 eller Ibanez TBX30R?

error6

Anbefalte innlegg

Skal ha ny forsterker til en rimelig pris, og har pekt ut to som jeg står mellom.

Det er Ibanez TBX30R

og Roland Cube-30

Noen som har noe å si om disse? Hvilken burde jeg veøge? Ibanezen er ganske ny og også egentlig billigere, men jeg kan få dem til samme pris (1690,-).

Spiller for det meste metall og punk/rock.

Endret av error6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikkje prøvd Ibanezen, men Cube30 er eit rimeleg safe-shot.

8847035[/snapback]

Som han sier. Et safe-shot. Den er ingenting i veien med. eneste jeg har og si som jeg ikke er helt fornøyd med er noen av de innebygde effektene. Skal jeg trekke fram en ting som jeg er veldig fornøyd med så er d den innebygde Tuner'n. Den er helt fantastisk presis!

Du kommer ikke til og angre hvis du kjøper Cube 30.

Eirik:)

Endret av Ejrik
Lenke til kommentar
Har ikkje prøvd Ibanezen, men Cube30 er eit rimeleg safe-shot.

8847035[/snapback]

Som han sier. Et safe-shot. Den er ingenting i veien med. eneste jeg har og si som jeg ikke er helt fornøyd med er noen av de innebygde effektene. Skal jeg trekke fram en ting som jeg er veldig fornøyd med så er d den innebygde Tuner'n. Den er helt fantastisk presis!

Du kommer ikke til og angre hvis du kjøper Cube 30.

Eirik:)

8847118[/snapback]

Tror ikke trådstarter mener Cube 30x. Så det er ikke tuner. Men har den selv(non-x), og den funker helt greit til det meste.

Lenke til kommentar

cube 30x og 30 er tilnærmet like bra. Du mangler dyna-amp, tuner og powersqueezer. Ingen av dem er noe du nødvendigvis må ha.

Uten å ha prøvd ibanez forsterkeren, vil jeg likevel gjette på at cube er et bedre kjøp. Den er noe av det bedre du får i sin klasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...