Mottiman Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Bare for å få det ut der så er jeg en temmelig grusom fotograf. .Har tatt en del bilder av bandet Santa Maria Tex Mex. Bildet er tatt i et lite innspillingslokale. Hvis dere kunne forklart litt hvordan jeg bør sette opp kameraet til neste gang så hadde det vært greit. Det er et innelokale med en del taklamper i taket. Hvite vegger. Vet ikke mer hva jeg kan si. Hehe. For å lage dette opprinnelige bildet litt stiligere satt jeg meg inn i PS. Noen forslag til hva som kan forbedres eller noe kritikk?!: Endret 9. juni 2007 av Mottiman Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg likte det veldig godt. Får jeg lov å bruke det som bakrunn? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Synes du gjorde et relativt kjedelig fotografi spennende Det ble litt dårlige overganger på brystkassa, men ellers var det ganske stilig. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Fin ide, og fint bilde, men klippingen var elendig. Om du forbedrer den er bildet perfekt Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 exif? jeg ville brukt litt mer vidvinkel, og ennå mer froskeperspektiv, for å få han til å så "tøffere" ut Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 exif? jeg ville brukt litt mer vidvinkel, og ennå mer froskeperspektiv, for å få han til å så "tøffere" ut 8878577[/snapback] Vet ikke om kameraet har mulighet for vidvinkel Gammalt... Eller er jeg helt på villspor no? Nikon Coolpix 5400 btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå