Gå til innhold

Overklokking av E6600, ser det "greit" ut?

Anbefalte innlegg

Ja, har prøvd meg litt på overklokking av den kjente Conroe prosessoren. Oppsettet består av:

- C2D E6600

- P5B Deluxe

- OCZ Titanium Alpha PC8000

- Zalman 9500 ?

Eg slenger opp eit par screens for å illustrere korleis eg har gjort det:

73967.jpeg73968.jpeg

Desse tempraturane frå Intel ATA er under idle, men dei vert berre eit par grader høgare når eg driv med vanleg aktivitet (spilling, osv), men når eg vel 100% load stig dei kjapt opp mot 60 grader.. Er dette farleg?

Som dykk ser på minnet, så kjører det på 500MHz. Men sidan dette er 1000MHz brikker skal dei i teorien uansett tåle 1000MHz?

Når eg måler temp med speedfan får eg ein temp på 40-45 grader.. Er jo voldsomt forskjell på desse og på Intel ATA sine temper.. =/ Er core tempen den som bør ligge under 60 grader?

PS: Eg har ikkje stilt volt på rammen, men har 1.1325v på CPU'en.

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da du bruker P5B dlx,ville jeg kjørt cpu og ram 1:1.Altså før du begynner å klokke,sett fsb til 266 og minnet til 533.P965 brikkesettet er ikke glad i minnedivider.

Ok at du har PC8000 ram,men det du sikkert vil,er å få fart på cpu.Setter du fsb og ram slik jeg beskrev,vil minnet øke synkront med fsb etterhvert som du øker fsb.F.eks fsb 402mhz/ram 804mhz.Dette er tenkte tall.For å få høyest ramklokk,er det ok å senke multiplier.

Du mener vel Intel TAT? Det er det programmet du bør overvåke temperaturen med.

Du bør også laste ned Orthos,som du kjøre for å stresse cpu,og sjekke temperaturer på kjernene.Greit å holde temp under 65 grader Orthos load synes jeg.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar

Ahh.. Takker =) Meinte selfølgelig Intel TAT ja.. :p

Eg har ein 350W PSU (avleggs ja), kor tid vil denne stoppe meg eigentleg? Eg har eit relativt gammelt skjermkort, bare 2 harddisker, ein cdrom og 4 vifter..

Lenke til kommentar

aspic: Du kjører singlechannel-modus på brikkene dine, flytt en av de til sporet ved siden av, slik at du får dualchannel.

Brikkene dine er garantert til å klare 1000MHz ved oppgitt spenning og timings.

Edit: Det er ingen brikker som heter Platinum Alpha, det må enten være Platinum XTC/Extreme eller Titanium Alpha VX2...

Lenke til kommentar
aspic: Du kjører singlechannel-modus på brikkene dine, flytt en av de til sporet ved siden av, slik at du får dualchannel.

Kva gjer dette då? =o "Arbeider" dei betre ilag?

Brikkene dine er garantert til å klare 1000MHz ved oppgitt spenning og timings.

Oki.. Dei står på standardtimings: 4-4-4-15 atm. Men no har eg RAM divider på 2:3, om eg set han enno lågare (1:1) vil jo rammen opperere på ein latterleg låg frekvens?

Edit: Det er ingen brikker som heter Platinum Alpha, det må enten være Platinum XTC/Extreme eller Titanium Alpha VX2...

Feilen er rettet, det gjekk litt i surr i natt.. =)

Lenke til kommentar
Oki.. Dei står på standardtimings: 4-4-4-15 atm. Men no har eg RAM divider på 2:3, om eg set han enno lågare (1:1) vil jo rammen opperere på ein latterleg låg frekvens?

Ja, men da du overklokker prosessoren vil minnet følge med. :)

Kva gjer dette då? =o "Arbeider" dei betre ilag?

Hvis du ser i manualen din, står det antakelig at det burde være like mye minne på hver channel, altså sett én brikke i hver channel. Sånn her:

| = minnebrikke, ' = tom plass

Sånn her: |'|'

Ikke sånn her: ||''

:ohmy:

Lenke til kommentar
Sett brikkene i slotten med same farge.

8818723[/snapback]

Yeah.. Det er fiksa no.. =) Satt og vcore på auto, då går han opp på ca. 1,4. Er dette mykje? har jo høyrt at dess høgare volt dess meir varme, og etter å ha spelt ein time ligg core varme på henholdsvis 52 og 54 grader.. Er dette greit?

Lenke til kommentar
Sett brikkene i slotten med same farge.

8818723[/snapback]

Yeah.. Det er fiksa no.. =) Satt og vcore på auto, då går han opp på ca. 1,4. Er dette mykje? har jo høyrt at dess høgare volt dess meir varme, og etter å ha spelt ein time ligg core varme på henholdsvis 52 og 54 grader.. Er dette greit?

8818852[/snapback]

Ja, det går fint, du burde kanskje sjekke kva temperaturen blir etter ei time eller to med orthos. :)

Lenke til kommentar
Ja, det går fint, du burde kanskje sjekke kva temperaturen blir etter ei time eller to med orthos. :)

8824591[/snapback]

Då ligg Coretemps på rundt 60 grader.. +/- 2 grader. Er dette i overkant mykje? =o Er redd for at heile rakkelekt skal ta fyr eg =p

Ein annan ting eg lurer på, er det nokon progs for å måle temps av GFXkort? Har aldri sett tempen der, men når eg tar på kortet under speling bortimot svir eg meg.. :p Men har aldri hatt nokon problem med at pc'n skrur seg av/bluescreen osv.

Lenke til kommentar

Bruker selv Everest, men jeg veit ikke hvor stor pålitelighet dette programmet har når det gjelder VGAtempen...

http://www.lavalys.com/

Forresten, når jeg unzipper Core Temp og fyrer opp .exe-filen så får jeg feilmelding som sier at en driver mangler og at jeg ikke kan kjøre det. Noen som veit hvorfor? Kjører Vista 64-bit og Conroe selv. (Sjekk sign for maskinen min.) :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...