aspic Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Ja, har prøvd meg litt på overklokking av den kjente Conroe prosessoren. Oppsettet består av: - C2D E6600 - P5B Deluxe - OCZ Titanium Alpha PC8000 - Zalman 9500 ? Eg slenger opp eit par screens for å illustrere korleis eg har gjort det: Desse tempraturane frå Intel ATA er under idle, men dei vert berre eit par grader høgare når eg driv med vanleg aktivitet (spilling, osv), men når eg vel 100% load stig dei kjapt opp mot 60 grader.. Er dette farleg? Som dykk ser på minnet, så kjører det på 500MHz. Men sidan dette er 1000MHz brikker skal dei i teorien uansett tåle 1000MHz? Når eg måler temp med speedfan får eg ein temp på 40-45 grader.. Er jo voldsomt forskjell på desse og på Intel ATA sine temper.. =/ Er core tempen den som bør ligge under 60 grader? PS: Eg har ikkje stilt volt på rammen, men har 1.1325v på CPU'en. Endret 9. juni 2007 av aspic Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Da du bruker P5B dlx,ville jeg kjørt cpu og ram 1:1.Altså før du begynner å klokke,sett fsb til 266 og minnet til 533.P965 brikkesettet er ikke glad i minnedivider. Ok at du har PC8000 ram,men det du sikkert vil,er å få fart på cpu.Setter du fsb og ram slik jeg beskrev,vil minnet øke synkront med fsb etterhvert som du øker fsb.F.eks fsb 402mhz/ram 804mhz.Dette er tenkte tall.For å få høyest ramklokk,er det ok å senke multiplier. Du mener vel Intel TAT? Det er det programmet du bør overvåke temperaturen med. Du bør også laste ned Orthos,som du kjøre for å stresse cpu,og sjekke temperaturer på kjernene.Greit å holde temp under 65 grader Orthos load synes jeg. Endret 8. juni 2007 av lucky666 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Ahh.. Takker =) Meinte selfølgelig Intel TAT ja.. Eg har ein 350W PSU (avleggs ja), kor tid vil denne stoppe meg eigentleg? Eg har eit relativt gammelt skjermkort, bare 2 harddisker, ein cdrom og 4 vifter.. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Nja, jo. 350W er ikkje mykje du. Men vilken har du? Det er litt forskjell på straumfosyningane. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Ahh... Etter litt nøyare undersøking fann eg ut at eg bare har 300W Ein som følgde med kabinettet eg kjøpte i 2004 Skal spandere på meg ny straumforsyning og nytt skjermkort til hausten. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 aspic: Du kjører singlechannel-modus på brikkene dine, flytt en av de til sporet ved siden av, slik at du får dualchannel. Brikkene dine er garantert til å klare 1000MHz ved oppgitt spenning og timings. Edit: Det er ingen brikker som heter Platinum Alpha, det må enten være Platinum XTC/Extreme eller Titanium Alpha VX2... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 aspic: Du kjører singlechannel-modus på brikkene dine, flytt en av de til sporet ved siden av, slik at du får dualchannel. Kva gjer dette då? =o "Arbeider" dei betre ilag? Brikkene dine er garantert til å klare 1000MHz ved oppgitt spenning og timings. Oki.. Dei står på standardtimings: 4-4-4-15 atm. Men no har eg RAM divider på 2:3, om eg set han enno lågare (1:1) vil jo rammen opperere på ein latterleg låg frekvens? Edit: Det er ingen brikker som heter Platinum Alpha, det må enten være Platinum XTC/Extreme eller Titanium Alpha VX2... Feilen er rettet, det gjekk litt i surr i natt.. =) Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Oki.. Dei står på standardtimings: 4-4-4-15 atm. Men no har eg RAM divider på 2:3, om eg set han enno lågare (1:1) vil jo rammen opperere på ein latterleg låg frekvens? Ja, men da du overklokker prosessoren vil minnet følge med. Kva gjer dette då? =o "Arbeider" dei betre ilag? Hvis du ser i manualen din, står det antakelig at det burde være like mye minne på hver channel, altså sett én brikke i hver channel. Sånn her: | = minnebrikke, ' = tom plass Sånn her: |'|' Ikke sånn her: ||'' Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Sett brikkene i slotten med same farge. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Sett brikkene i slotten med same farge. 8818723[/snapback] Yeah.. Det er fiksa no.. =) Satt og vcore på auto, då går han opp på ca. 1,4. Er dette mykje? har jo høyrt at dess høgare volt dess meir varme, og etter å ha spelt ein time ligg core varme på henholdsvis 52 og 54 grader.. Er dette greit? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Helt greit. Jeg kjører 24/7 OC på en makstemp rundt 60C. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Sett brikkene i slotten med same farge. 8818723[/snapback] Yeah.. Det er fiksa no.. =) Satt og vcore på auto, då går han opp på ca. 1,4. Er dette mykje? har jo høyrt at dess høgare volt dess meir varme, og etter å ha spelt ein time ligg core varme på henholdsvis 52 og 54 grader.. Er dette greit? 8818852[/snapback] Ja, det går fint, du burde kanskje sjekke kva temperaturen blir etter ei time eller to med orthos. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Ja, det går fint, du burde kanskje sjekke kva temperaturen blir etter ei time eller to med orthos. 8824591[/snapback] Då ligg Coretemps på rundt 60 grader.. +/- 2 grader. Er dette i overkant mykje? =o Er redd for at heile rakkelekt skal ta fyr eg =p Ein annan ting eg lurer på, er det nokon progs for å måle temps av GFXkort? Har aldri sett tempen der, men når eg tar på kortet under speling bortimot svir eg meg.. Men har aldri hatt nokon problem med at pc'n skrur seg av/bluescreen osv. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 NV Templogger eller ATI Tool er greie program til å overvåke gpu temp.Du kan legge dem på oppgavelinja. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Bruker selv Everest, men jeg veit ikke hvor stor pålitelighet dette programmet har når det gjelder VGAtempen... http://www.lavalys.com/ Forresten, når jeg unzipper Core Temp og fyrer opp .exe-filen så får jeg feilmelding som sier at en driver mangler og at jeg ikke kan kjøre det. Noen som veit hvorfor? Kjører Vista 64-bit og Conroe selv. (Sjekk sign for maskinen min.) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Ved å fjerne sidedøra på kabinettet mitt gjekk eg ned nesten 10 grader stabilt.. =o Trur eg kjører "minimodifiseringa" ut sommaren eg.. =o Dog så bråker det litt meir =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå