Hagr Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Tusen takk for god informasjon og anbefaling... Jeg kommer til å ta en tur til hifiklubben, Lillehammer i nærmeste framtid og lytte til litt forskjellig... Jeg har så og si bestemt meg for å bytte ut disse høyttalerene, da fadern har "finere lyd" med en eldgammel (men sinnsykt god) Marantz 550 DC forsterker og et par eltax høyttalere... Syns egentlig at jeg burde skrote hans anlegg med mitt nesten nye anlegg med en skikkelig Nad forsterker.. Jeg har konkludert med at høyttalerene er problemet, selv om jeg fikk myyye bedre lyd med et ordentlig lydkort og coax kabel Jeg vil også ha litt mer trøkk i bunnen, og samtidig slippe egen sub, og siden jeg var skeptisk til kun 6,5" helt fra begynnelsen av, ønsker jeg nok litt mer nå.. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 10", da snakker vi vettu Men størrelse og specs er jo ikke alt, beste er vel å gå til hifiklubben å lytte ja. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg regner med å ta en tur til lillehammer neste lørdag. I dag rekker jeg det ikke, også skal jeg jobbe hele uka, så neste lørdag er eneste sjanse Poster en ny post da, om ikke før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå